Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, před týdnem jsem měla mít doručenou zásilku z internetového e-shopu wish, kde jsou šaty na maturitní ples, který se koná ani ne za měsíc. Balík sice do místa přišel, ale nedostala jsem žádné oznámení, že je to na poště v místě bydliště. Balík měl přijít na ulici Dobiášova 889/38, Liberec 6. Šla jsem na poštu a optala jsem na poště a balík byl už odeslán dále.
Zboží bych chtěla v co nejrychlejší době dodat, jelikož je to velmi důležitý produkt, který opravdu velmi potřebuji.
|
Tweet |
Nejedná-li se o zásilku, která může být vhozena do poštovní schránky, je podnik povinen doručit ji jejímu adresátovi. Není-li možné zásilku dodat a jiný způsob dodání, který je v souladu s poštovními podmínkami, nebyl realizován, uloží Česká pošta zásilku na příslušné pobočce. Do dodávací schránky vloží výzvu, aby si adresát poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.