Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, mám předplatné (od 24.10 do 23.10)Rokycanského deníku. Deník nedorazil 19, 26.1.2018. Firma to omlouvá změnou distribuce ale na lince ani na emailu reklamací není nikdo k zastižení (několikrát jsme zkoušeli). Rádi by jsme věděli kdy hodlá deníky dodat a jak bude kompenzovat nedodané deníky.
Rokycanský deník
dodání deníku, komunikace, odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
Uzavřením smlouvy vznikl mezi stranami závazkový právní vztah. Vydavateli z něj plyne povinnost doručovat pravidelně v dohodnutý den objednateli deník na uvedenou adresu. Pokud tak neučiní, může spotřebitel uplatnit reklamaci, nejlépe prokazatelně písemnou formou. Pokud spotřebitel vytkl vadu, a zvolil nárok z vadného plnění, je společnost povinna zajistit nápravu.
Společnost lze informovat o výpadku v doručování prostřednictvím e-mailu: reklamace@vlmedia.cz. Do e-mailu pro rychlejší zpracování je třeba uvést: vaše jméno, příjmení, doručovací adresu a název deníku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.