Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.12.2017 bylo objednáno zboží - hodinky Samsung Gear S2 v hodnotě 4.716,- Platba byla provedena dne 11.12.2017. Zboží nebylo dodáno, dne 5.1.2018 byla objednávka č. 8242ICK18 urgována, ze strany Extreme Digital bylo sděleno, že objednávka byla ze strany společnosti stornována, nesdělili z jakého důvodu a chtěli abych zaslala č. účtu na vrácení peněz. Dne 16.1.2018 jsem nevrácenou platbu urgovala e mailem, bohužel bez odezvy.
Chytré hodinky Samsung Gear S2
Požaduji v co nejkratší době vrátit peníze za nedodané zboží.
|
Tweet |
Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
V obchodních podmínkách e-shopu je uvedena informace, že společnost, se kterou byla uzavřena kupní smlouva, má své sídlo v Maďarsku. Jedná se tedy o maďarský e-shop, který se však zaměřuje na český trh (provozuje e-shop pod českou doménou). V takovém případě se uzavřená kupní smlouva bude řídit českým právním řádem.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitelka o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.