Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#21089Nesprávná adresa na doručovacím lístku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2018, před 7 lety

Bohumila Lindnerová

Znění stížnosti

Už několik let mi chodí z Walmarku balíčky se špatnou adresou na doručovacím lístku i když adresa je na balíčku správná. Doručovatel pak jezdí po obci a nemúže doručit zásilku. Minule jel na adresu která byla uvedena lístku, pán zásliku přebral, doručovateli vůbec nevadilo že pán se jmenuje jinak, pán zaplatil, pak si vzal brýle a zjistil, že zásilka není pro něho. Tak se vydal po vesnici hledat majitele balíčku, mě, podle adresy na balíčku. Nevím proč, když roky je psána správná adresa na zásilce, na této adrese bydlíme 40 roků a pořád je na dodacím lístku špatná adresa. To je takový problém opsat správou adreasu ze zásilky? Pak mi příjde SMS, a to jsem celý den doma, že nebylo možno zásilku doručit. Tak jdu na poštu a zásilka je mi bez dodacího lístku předána.
Pořád zdražuje ČP poplatky, ale není schopná za několik let přepsat v databázi správnou adresu!!! Už jsem to několikrát urgovala na poště, ale stále se nic neděje. Naše adresa je prostě zakletá. Nic víc po vás nechci, jenom ulehčete práci doručovateli ať nás nemusí hledat. Na balíku je správná adresa, tak nevím kde jste na takovou nesmyslnou adresu na které jsem nikdy nebydleli používat na lístku. Jedná se o tyto adresy.

(viz referenční údaj)

Já když si objednávám balíček z Walmarku, tak musím jít k panu B. a nahlásit mu, že příjde balíček, ať ho nepřebírá. Obtěžuje mě to a pana Bednáře určitě taky!!

Doufám že po několikati letech bude adresa správná i na dodacím listě. Taky nevím proč si doručovatel nezkontroluje adresu na zásilce, ušetřilo by mu to hledání.
Taky by mě zajímalo, kdy doručovatelé zásilek budou mít platební terminály jako to mají jiné společnosti. Mám účet v Poštovní spořitelně a tak bych dobírky ráda platila doma a nemusela chodit na poštu za poplatek vybírat peníze a bych mohla zaplatit zásilku!!
Doufám že už konečně dojde k nápravě, jinak mi poraďte co mám pro to udělat, aby se už toto neopakovalo
Lindnerová Bohumila


Požadované řešení

Přepsat v databázi správnou adresu ze zásilky!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2018 17:06, před 7 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.