Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
dobry den,
nechapu proc nebyla informace na internetu o zavreni prodejny Ceskomoravska Praha 9 ve dnech 21 1 2018 - ěž.1.2018. Dnes jsem se vratila z dovolene , podivala jsem se na internet na reklamni letak lidi , na oteviraci dobu, INFORMACE NA INTERNETU DNES OTEVRENO. .
A tak si myslim kdo si asi z lidi dela legraci, meli byste si uvedomit, ze ne kazdy bydli vedle Lidlu
Alena Pistorova
Pravdive informace na internetu
|
Tweet |
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Dobrý den, paní Pistorová,
je nám líto, že jste vážila zbytečnou cestu. O uzavření této prodejny jsme naše zákazníky informovali přímo na našich oficiálních facebookových stránkách, informace byla k dispozici i přímo v prodejně. Do budoucna proto určitě doporučujeme obrátit se na nás přímo přes facebook, případně zákaznickou linku. Uzavírky našich prodejen se totiž do vyhledávání na google nepropisují.
Děkujeme za pochopení a přejeme pohodový den.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.