Společnost


Central Import s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#21102Nefungující mobil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2018, před 7 lety

Marcela Tužová

Znění stížnosti

Dne 23.10,2017 jsem zakoupila vnukovi mobilní telefon ,dostal ho pod stromeček protože to měl být dárek .Fungoval mu pouhé 4 dny .Poté jsme ho posílali k reklamaci ,s tím že nejde zapnout a že na nic nereaguje .Reklamace byla přijata 19.1.2018 a zpět mi přišel telefon o týden později že je reklamace vyřízená že se tam vyměnila pouze baterie .Telefon po nabití baterie je znovu nefunkční .Nevím co si o tom mám myslet ,to si ze mě dělá firma Central import s.r.o. srandu.Nehodlám každý týden platit 130kč za odesílání balíčku k reklamaci .


Produkt

Nokia Lumia 630 bílá


Požadované řešení

byla bych ráda kdyby mi vyměnili zboží za nové které bude fungovat a né že si mobilní telefon budeme posílat každý týden k vyřízení reklamace .(nebo at mi vratí peníze budu se snažit vnukovi koupit jiný mobilní telefon jsem ID a peněz tudíž nemám nazbyt).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2018 10:11, před 7 lety

Vyřídil-li prodávající reklamaci opravou věci, zavázal se také, že po vyřízení reklamace je zboží bezvadné. Pokud nebyla během reklamace vada odstraněna (zboží bylo nefunkční) a uplynula 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit (vzor pro odstoupení od smlouvy z důvodu marného uplynutí lhůty k vyřízení reklamace je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace).

Nepodařilo-li se spotřebitelce s podnikatelem domluvit na smírném řešení sporu, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů pří České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 21:08, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.