Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
Chci se podělit o zkušenost s praktikami o2.
Mám o2 internet a o2 tv multi. Internet i tv fungovalo jak mělo. Minulý týden mi volali z o2 technické podpory, že "vidí" na me lince zv"zvysenou chybovost, a že by mi rádi poslali technika zdarma". Do dnešního rana, kdy přišel technik, vše fungovalo. Pri jeho návštěvě přestal na modemu fungovat Internet, odkázal nas na prodejnu o2, kde mi prý wifi nastavi...na prodejně mi řekli,že modem už nefunguje, že pokud není v záruce, musím si koupit nový. Modem samozřejmě v záruce již není, domnívám se, že volají právě jen tem zákazníkům, u nichž vidím, že mají modem více než 24 měsíců...jelikoz mi běží smlouvy na internet a tv, musím tudíž měsíčně platit faktury, a bez modemu bych služby mohla leda platit a nemohla je uživat, musela jsem si na místě koupit modem za 2tisice (nabídnut mi byl samozřejmě nejdříve modem za čtyři tisice) přijde mi k vzteku, že jsem měla funkcni zařízení a po návštěvě technika, která mi byla vnucena a po jeho zákroku, kdy modem poškodil, si mám já kupovat modem nový!poučení pro všechny, nabízí li vám o2 technika zdarma, pošlete je s nabídkou někam jinam, jinak se vám ta služba zdarma dost prodraží!!
O2 technik zdarma
Odečtení ceny modemu 2000kc z měsíčních faktur započtem
|
Tweet |
Byla-li během provádění servisu zařízení vyslaným technikem společnosti způsobena spotřebitelce škoda, je operátor povinen tuto škodu nahradit. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
popravdě úplně přesně nerozumím popisu situace.
Od techniků jsem zjistil, že na lince byla dle poruchy, kterou jsme registrovali od 22.1.2018 zvýšená chybovost, která způsobovala rozpady, resp. nenačítání stránek - z toho důvodu se na místo dostavil technik, aby vše prověřil a případně napravil. Pokud modem přestal po/při návštěvě technika fungovat, jedná se o nešťastnou shodu náhod. Každopádně jste psala, že vám nefungovala Wi-Fi - přes kabel připojení fungovalo? O2 TV byla funkční, či nikoli? Pokud nefungovalo připojení vůbec, přičemž mode byl již po záruce, bylo skutečně zapotřebí si pořídit nový modem.
Nárok na odškodnění za nový modem zde nevzniká, jelikož jsme v tomto případě neshledali pochybení z naší strany.
S pozdravem
Petr Mišurec
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.