Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.9.2016 si dcera koupila ve vašem obchodě kalhoty/džíny. Tyto se po krátké době roztřepily/prošoupaly??? Moje dcera je velmi štíhlá, přesto se stalo. Vzhledem ke krátké době není možné, aby na reklamaci reagovala prodejna tím, že zboží bez toho, aby upozornila zákazníka o způsobu řešení reklamace, toto opravila dle svého uvážení tím, že tam kdosi nacpal záplatu, několikrát to projel na stroji a toto, aniž by se zeptal zda takto opravu bude akceptovat, to provedl. Je to zásah do cizí věci a v rozporu se zákonem
Po určité době si dcera šla vyzvednout svoje džíny, ale Zděšená odmítla v tomto stavu džíny převzít, což mi okamžitě volala a já nyní tuto záležitost hodlám vyřešit za ní. Moje dcera se obléká výhradně do luxusních značek jako je např.: La Martina,Gant, Prada a pod. Váš obchod - více méně na můj popud navštívila poprvé v životě. Vybrala si kalhoty, které ji padly a měla z nich radost. Nejen že prodavačky neumí komunikovat, neboť nejsou české národnosti, ale dokonce a to rovněž ze zákona, musí být na prodejně osoba, která řeší tyto záležitosti jako hlavní manažer/vedoucí prodejny a to po CELOU DOBU PRACOVNÍ DOBU, ale tato osoba tam chběla a to opakovaně. To se ani jednou za tři!!!návštěvy nestalo! Hlavní manažer pokaždé chyběl, prodavačky si nevěděly s reklamací rady, neznají co mohou ani základy z OZ. Od toho je ovšem odpovědná osoba, která musí na prodejně být po celou pracovní dobu!!!!
Po opakovaných stížnostech nám vrátili peníze za toto zboží v plné výši, ale odmítli proplatit cestovní náklady spojené s touto reklamací.
.... výrobek jsem platila já z mých peněz, jelikož to byl dárek pro dceru. součástí jsem se stala ve chvíli, kdy si moje dcera přišla vyzvednout reklamaci, ale vy jste jej zalátali, proto mi to sdělila a od té doby jsem součástí reklamace já, nikoli ona. vaše pracovníky netřeba urážet ani se k nim sprostě chovat, nebot ony prodavačky byly první, kdo se opravou samy zhrozily? to, že jim není rozumět, je pravda, to, žr nerozumí zákazníkům, je druhá věc. ony za to nemohou, zaměstnáváte je vy, tudíž jste si toho vědom. pokud má práva dle OZ a právníků berete jako vyhrožování, pak je toto spr&aacu te;vné. a protože zákony znám tak se jimi i právníci oháníme, to je běžný postup. to že nereagujete na ix výzev - to je také pravda a i vy byste se zákony měl držet a i je dodržovat. výrobek profesionálně opraven nebyl a škoda že mi to dcera nenafotila. a ani po 7 měsících se toto se zbožím nemůže stát - záruka je dle OZ dlouhé 2 roky. opravuje se vždy ná náklady firmy, nikoli na náklady zákazníka to byste měl vědět? nebyly ani opotřebované ani jinak zničené, dcera je anorektička, nikoli tlustá žena. nemá jediné džíny - podotýkám že má džíny zn. REPLAY a přečkaly i těhotenství . má je 7 dlouhých let e bez jediné vady - to o něčem vypovídá. o záko nn&eacut e; lhůtě nikdo nemluví, a protože výrobek vykazoval neprof. opravu/zalátání, správně jej nepřevzala. potom jste to posílali poštou buhví kam a věc jsem si tím pádem osobně převzít nemohla. tato vaše připomínka:
Vzhledem k tomu, že nemáme zájem o lidi vašeho typu, kteří zničené výrobky po 7 měsících užíváni reklamují, jsou arogantní, sprostí, ohání se zákony o kterých nic neví a prezentující se, jak nakupují v drahých značkách ve kterých by tuto reklamací okamžitě zamítli, vrátíme Markétě Mivaldové peníze za onen opotřebený výrobek i když její reklamace není oprávněná a námi nikdy nebyla uznána.
kdyby se jednalo o kvalitní zboží asi by k tomu nejspíš nedošlo. mohla přijít klidně po 20 měsících, ale za 7 měsíců už je vaše zboží zničené jak sám píšete, to je vážně zvláštní, že to i sám přiznáte. to už džíny zn. REPLAY které přečkaly i těhotenství .a má je dcera 7 dlouhých let jsou stále perfektní a bez vad - přece jen se nejedná o prezentaci ale o fakt, že značky mají něco do sebe.
|
Tweet |
Dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, kdo má právo podle § 1923 (práva z vadného plnění), náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud zcizitel namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
Tyto náklady jsou chápány jako ty nejmenší nutné, ne vždy je totiž účelné vézt věc do prodejny vozem, jindy zase může spotřebitel využít prodejnu, která je blíže jeho bydlišti. To samé platí i o poštovném. Přesná výše poštovného nebo limit, do kterého se ještě jedná o účelně vynaložený náklad, není zákonem upraven.
Pokud se má jednat o nejmenší nutný vynaložený náklad, jednalo by se dle našeho názoru o standardní cenu poštovného u obecně dostupných přepravních služeb s ohledem na velikost a hmotnost balíčku. Pokud zákazník bezdůvodně využije službu výrazně dražší, než za jakou je obecně dostupná, bude to důvodem pro neproplacení celé částky, ale pouze části. Každou situaci je však nutné posuzovat individuálně.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.