Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobry den..V posledni dobe nejsem vubec spokojen s vami poskytovanymy sluzbamy,pred nedavnem mi vas prepravce nedal ani vedet o tom ze bude v ten den dorucovat zasilku,nasledujici den se to opakovalo,kdyz jsem mu volal,tak jeho chovani bylo absolutne nevhodne..budiz, nemel treba v ten den naladu.Ale dnes jsem byl indormovan o doruceni zasilky mezi 13-15 hod, v 16:30 jsem vzal telefon a volal mu sam..jeho odpoved byla ze mu navigace nenasla adresu..myslim ze mesto s 10000 (Susice) obyvateli je snad v kazde navigaci..
Zadnou nahradu,nebo podobne nepozaduji,jen bych byl rad kdyby se takove problemy nadale neopakovaly,nejsem z lidi co by si radi stezovali,ale kdyz musim zbytecne x hodin cekat doma na zasilku zbytecne,tak me to docela vadi..
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelkou odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.