Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#21109Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2018, před 7 lety

Jan Svec

Znění stížnosti

Dobry den..V posledni dobe nejsem vubec spokojen s vami poskytovanymy sluzbamy,pred nedavnem mi vas prepravce nedal ani vedet o tom ze bude v ten den dorucovat zasilku,nasledujici den se to opakovalo,kdyz jsem mu volal,tak jeho chovani bylo absolutne nevhodne..budiz, nemel treba v ten den naladu.Ale dnes jsem byl indormovan o doruceni zasilky mezi 13-15 hod, v 16:30 jsem vzal telefon a volal mu sam..jeho odpoved byla ze mu navigace nenasla adresu..myslim ze mesto s 10000 (Susice) obyvateli je snad v kazde navigaci..


Požadované řešení

Zadnou nahradu,nebo podobne nepozaduji,jen bych byl rad kdyby se takove problemy nadale neopakovaly,nejsem z lidi co by si radi stezovali,ale kdyz musim zbytecne x hodin cekat doma na zasilku zbytecne,tak me to docela vadi..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2018 12:14, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelkou odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 13:01, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.