Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na portálu nebeslev.cz byla zakoupena služba (simulátor volného pádu pro 3 osoby)v celkové hodnotě 2799,-Kč.
Ještě před koncem platnosti voucheru (č.voucheru 0306036022, konec platnosti 31.3.2013), jsem službu chtěla objednat na uvedených webových stránkách www.i-fly.cz. Na email nikdo nereagoval a telefon nebyl dostupný, proto jsem tedy kontaktovala, nejprve telefonicky, nebeslev. Ti mi sdělili, že o tom vědí, že nejsem první, kdo ohledně této záležitosti volá a že mi navrátí peníze do 30ti dní.
Bohužel se tak nestalo, takže jsem znovu telefonicky a poté několikrát emailem kontaktovala nebeslev (emailovou komunikaci mám k dispozici), ale již bylo zjevné, že se z jejich strany jedná o výmluvný manévr, jak se nejrychleji zbavit nespokojeného "zákazníka" a jejichž taktikou bylo pouze slibovat.
I tak ale věřím, že funguje něco jako ochrana podvedeného zákazníka a nemalá částka mi bude navrácena.
Veronika Kosinková
Poukaz na (3x100 vteřin volného pádu, www.i-fly.cz), číslo poukazu 0306036022, v hodnotě 2799,-Kč.
Žádám o vrácení peněžních prostředků v plném rozsahu.
|
Tweet |
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem a ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: