Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21113Neopravněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2018, před 7 lety

Radek Jaros

Znění stížnosti

Připojuji se ke stížmosti na výše zmiňovanou firmu jelikož mi dnes 27.1.2017 bez jakékoliv výzvy strhli z mé platební karty častku 2247 kč . Po prostudování jejich smlouvy jsem nikde nezjistil, co je opravňuje k tomuto bezcharakernímu postupu . Prosím o nápomoc v řešení . Ihned jsem podal výpověď ze smlouvy dle pokynů jejich stránek . Se zmiňovanou společností nelze komunikovat jinak než přes mail ...S pozdravem Jaroš


Produkt

služby za účelem seznámení


Požadované řešení

Měl bych dostat výzvu o prodloužení produktu a za jakých podmínek . Nestalo se . Předpokládal jsem,že po uplynutí mnou zaplaceného členstí na jeden měsíc dojde k zablokování seznamovacího profilu do doby než uhradim nějakou částku nebo podám výpovéď ukončení smlouvy a k datu ..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2018 11:00, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2018 10:32, před 7 lety

ID: WVFZAP79


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatou komunikaci,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.1.2018 13:28, před 7 lety


Radek Jaros

Hodnocení:

Komentář: Ano byl jsem kontaktován a ukončil jsem členství . Dle mého názoru je vše asi právně v pořádku , jen je s podivem kolik lidí řeší stejný problém . Pro mne osobně se jedná o neetické jednání ze strany výše zmíňené společnosti . Transparentní pro všechny klienty by byla jednoznačná prezentace podmínek - a ta kriticky pokulhává ...