Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#21115Zákaznická karta - důchod na manželku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2018, před 7 lety

Karel Poslední

Znění stížnosti

Vyzvedávám důchod pro manželku na pobočce Praha 85, U Třešňovky 492/1.
Do loňského roku jsem používal zplnomocnění od manželky v papírové podobě.
Platnost mi skončila. Pořídil jsem si zákaznickou kartu a plnou moc od manželky.
Dne 10.1.2018 mi odmítli ( na zákaznickou kartu) na výše uvedené pobočce důchod vydat.

Podával jsem již 2x dotaz na mailovou adresu info@cpost.cz a jednou přes datovou schránku:

„Vlastním aktivní zákaznickou kartu a zmocnění od manželky za 89 Kč.
Mohu za manželku přebírat důchod na poště ?
Číslo zákazníka ČP: 3000601107
čárový kód: 3000601107 101“

Jelikož jsem žádnou odpověď nedostal, podávám tuto stížnost.

Prosím o odpověď, zda mohu na zákaznickou kartu přebírat důchod na zmíněné
Pobočce.

Děkuji a jsem s pozdravem
Ing. Karel Poslední


Produkt

Číslo zákazníka ČP: 3000601107 čárový kód: 3000601107 101


Požadované řešení

Odpověď zde nebo na mail: sw-com@quick.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2018 10:14, před 7 lety

Pokud je potřeba, aby za adresáta na adrese někdo přebíral zásilky určené do vlastních rukou (netýká se zásilek určených do vlastních rukou výhradně jen adresáta) nebo důchod druhého z manželů (pokud není do vlastních rukou), je nutné si požádat o vystavení Rozšířeného průkazu příjemce.

Rozšířeným průkazem se rozumí doplňková plastová karta k Průkazu, díky které bude mít doručovatel možnost na adrese adresáta nebo obsluha na výdejním místě z této karty přečíst údaje o zmocnění jako u přepážky.

Rozšířený průkaz příjemce lze vydat pouze zmocněnci, který je držitelem Zákaznické karty s aktivovanou funkcí Průkazu příjemce.

O vydání Rozšířeného průkazu příjemce lze zažádat na každé poště nebo online. Následně bude zaslán doporučenou zásilkou na kontaktní adresu zmocněnce.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.