Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dne 26.1.2018 jsem zakoupil v prodejně Lidl Nárožní 188/8, Praha 13-Stodůlky dvě balení kuřecích stehen z trvanlivostí do 29.1.2018. Bohužel dnes 28.1.2018 kdy jsme balení otevřeli, jsou obě balení zkažená a smradlavá. Z prodejny jsem byl doma asi za 10 minut a obě balení byla od té doby v lednici.
Účet jsem bohužel vyhodil hned po nákupu, jinak bych se do prodejny okamžitě vydal.
V Lidlu již tedy žádné maso raději kupovat nebudu.
Šilhánek Jan
číslo šarže obou balení L1008012119, trvanlivost do 29.1.2018
Rád bych dostal své peníze zpět. I když chápu, že bez účtu nemám velkou naději. Proto bych chtěl aby stížnost vedla ke zlepšení kvality masa a ke zlepšení nakládaní se zbožím při přepravě a skladování na prodejnách a skladech.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin. Je nutné prokázat uzavření kupní smlouvy, pokud spotřebitel již doklad o zakoupení výrobku nemá, lze tak učinit i jiným způsobem, například výpisem z bankovního účtu při platbě kartou, případně i svědeckou výpovědí.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Dobrý den, pane Šilhánku,
mrzí nás, že jste s kvalitou masa nebyl spokojen a děkujeme za upozornění, které předáme kolegům.
Pokud by se něco podobného v budoucnu opakovalo (věříme však, že již nebude), doporučujeme zanést výrobek, s jehož kvalitou nejste spokojen, zpět do prodejny i bez platné účtenky a obrátit se přímo na někoho z vedení prodejny, který Vám peníze vrátí.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.