Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 30.10.2013 jsme zakoupila dceři boty v prodejně CCC Zlín, Zlaté jablko. Dcera měla boty na sobě cca 5x, když jsem zjistila, že má na pravé botě roztrhlou kožešinku na svršku vzadu. 13.11.jsem tuto vadu reklamovala a souhlasila s opravou. Na zápise o reklamaci je uvedeno, že boty jsou téměř nenošené, čisté a suché 10.12. jsem si pro boty přišla, prodavačka mě předala krabici, ve které sice byla obuv stejné značky a velikosti, ale silně obnošená, okopaná se zdrchanou a zašedlou kožešinou a bez popsané závady. Obuv jsem odmítala převzít, po nátlaku prodavaček jsem ji bohužel převzala. Po bližším ohledání doma/do prodejny jsem si nevzala brýle/, jsem zjistila, že KOŽEŠINA NA PRAVÉ BOTĚ není zašita a nebyla ani roztržena. Jsem přesvědčena, že došlo k záměrné výměně téměř nové obuvi za obnošenou
téměř nové . Obuv jsem znovu zanesla do prodejny, prodavačky ji však odmítly převzít a řekly, ať si stěžuju na adrese servis.zakaznikum@ccc.eu, kterou napsaly na lístek.
Na tuto adresu jsem poslala několik stížností, výsledkem bylo to, že regionální manažer napsal, že postup firmy je v souladu s platnou českou legislativou.
Já si ovšem myslím, že podvodné jednání firmy určitě nemůže být v souladu s platnými zákony a je povinností firmy uvedené skutečnosti vzít v potaz, řádně věc prošetřit a vyvodit zodpovědnost.
Jedná se o boty LASOCKI YOUNG C117-STAR-01, VELIKOST 36. Č. KOD 2220170310367
Žádám vrácení kupní ceny, popř. výměnu bot
|
Tweet |
V případě, že je uplatněn rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku, má kupující nárok volit mezi opravou nebo výměnou. Za výměnu se zde považuje výměna za nové nepoužité zboží. Pokud nebylo navráceno původní zboží, nebyl kupující povinný výrobek převzít a mohl žádat vvrácení zakoupené obuvi.
Výměna za použité zboží by byla možná pouze po dohodě.
Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Hodnocení: