Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#2112Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2014, před 11 lety

Marta Macháčková

Znění stížnosti

Dne 30.10.2013 jsme zakoupila dceři boty v prodejně CCC Zlín, Zlaté jablko. Dcera měla boty na sobě cca 5x, když jsem zjistila, že má na pravé botě roztrhlou kožešinku na svršku vzadu. 13.11.jsem tuto vadu reklamovala a souhlasila s opravou. Na zápise o reklamaci je uvedeno, že boty jsou téměř nenošené, čisté a suché 10.12. jsem si pro boty přišla, prodavačka mě předala krabici, ve které sice byla obuv stejné značky a velikosti, ale silně obnošená, okopaná se zdrchanou a zašedlou kožešinou a bez popsané závady. Obuv jsem odmítala převzít, po nátlaku prodavaček jsem ji bohužel převzala. Po bližším ohledání doma/do prodejny jsem si nevzala brýle/, jsem zjistila, že KOŽEŠINA NA PRAVÉ BOTĚ není zašita a nebyla ani roztržena. Jsem přesvědčena, že došlo k záměrné výměně téměř nové obuvi za obnošenou
téměř nové . Obuv jsem znovu zanesla do prodejny, prodavačky ji však odmítly převzít a řekly, ať si stěžuju na adrese servis.zakaznikum@ccc.eu, kterou napsaly na lístek.
Na tuto adresu jsem poslala několik stížností, výsledkem bylo to, že regionální manažer napsal, že postup firmy je v souladu s platnou českou legislativou.
Já si ovšem myslím, že podvodné jednání firmy určitě nemůže být v souladu s platnými zákony a je povinností firmy uvedené skutečnosti vzít v potaz, řádně věc prošetřit a vyvodit zodpovědnost.


Produkt

Jedná se o boty LASOCKI YOUNG C117-STAR-01, VELIKOST 36. Č. KOD 2220170310367


Požadované řešení

Žádám vrácení kupní ceny, popř. výměnu bot


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 16:24, před 11 lety

V případě, že je uplatněn rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku, má kupující nárok volit mezi opravou nebo výměnou. Za výměnu se zde považuje výměna za nové nepoužité zboží. Pokud nebylo navráceno původní zboží, nebyl kupující povinný výrobek převzít a mohl žádat vvrácení zakoupené obuvi.
Výměna za použité zboží by byla možná pouze po dohodě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 20:12, před 11 lety

Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.6.2014 20:12, před 11 lety


Marta Macháčková

Hodnocení: