Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, chtěla bych podat stížnost nám penny Unhošť. V sobotu 27.1.2018 jsem byla na nákupu v penny. Mělo být mléko v akci,které jsem chtěla, jak plnotučné tak polotučné a v obchodě byla pouze prázdná paleta, to samé s řepkovým olejem, také prazná paleta,když jsem si šla pro pomeranče,co jsem chtěla taky kupovat,opět žádné nebyli,dále také 5kg pytel brambor také nic. Poté jsem chtěla maso,mělo být v akci kuře chlazené za 44,90kg také prázná lednice a pak maso mleté mix hovězí s vepřovým co mělo být také v akci a opět nikde nic. Tak bych jen chtěla upozornit, že veškeré věci, které byli v akci a já si pro ně do obchodu jela na krámu nebyli, takže opravdu nechápu, na co akce jsou když pak v krámu nemají vůbec nic z toho, pro co jsem si jela. To pak opravdu můžu ject na nákup jinam,protože tam alepoň mají zboží co v akci má být. Kdyby to byla jedna vyprodaná věc neřeknu, ale z 6 věcí pro které jsem jela, že neměli ani jednu no pardon, ale nechápu význam akcí a tímto mě penny hodně zklamalo.
Mléko polotučné,mléko plnotučné,řepkový olej, kuře chalzené, mletý mix masa,pomeranče, brambory
Vzhledem k mojí dosavadní špatné zkušenosti s penny obchody,bych ráda dostala nějakou slevovou náhradu. Jelikož jsem do obchodu opravdu jela jen z důvodu akcí, které ani jednu z těch co v letáku měli na prodejně nebyli, tak bych ráda nějakou náhradu, jelikož jsem projela naftu z rudné do unhostě úplně zbytečně,pro nákup který vůbec neměli. Ztratila jsem tím jak peníze za naftu, čas a musela ject do jiného obchodu jelikož některé z věcí jsem opravdu domů koupit potřebovala.
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.