Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
při vyměně rozbitého displeje se zase podařilo rozbit displej. stane se . telefon mi vratil stim že novy displej bude až za dva měsice . takže alliexpress . za dva měsice jsem znovu dal na vyměnu dipleje . telefon byl zabaleny a na displeji byla folie . doma při rozbaleni byl zase praskly když jsem to donesl do prodejny tak mi prodavač řekl že mi spadl na zem a že to neni jeho chyba že mam smulu . na heurece ma kladne recenze ktere si piše sam protože tady v okoli jsem na něj slyšel jen to nejhorši a v diskuzi na heurece je to vidět
huawei nova
myslim si že když to neumi neměl by to dělat a už vubec nebrat za to penize .
|
Tweet |
Mezi společností a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo (výměna displeje na mobilním telefonu). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí. Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitel tyto vady oznámit neprodleně po převzetí díla. Opatřil-li zhotovitel věc zpracovanou při provádění díla, má stran této věci, pokud se stala součástí díla, postavení prodávajícího. To znamená, že se na věc k provedení díla uplatní ustanovení o koupi zboží v obchodě. V takovém případě má spotřebitel dva roky od převzetí věci k uplatnění práva z vadného plnění. Pokud věc nemá vlastnosti, které byly sjednány nebo které se od věci dají očekávat, má spotřebitel právo na odstranění vady opravou. Nelze-li odstranit vadu opravou, může požadovat dodání nové věci. Pokud ani to není možné, může od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Byla-li věc úspěšně reklamována, má spotřebitel právo domáhat se náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů pří České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.