Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
4.12 jsem dostala objednanou zásilku č. 2110481 - pánskou bundu, objednanou na stránkách "Poštovné zdarma" Dodání bylo v pořádku, musím podotknout, že i velmi rychlé. Potud jsem byla velmi spokojena. Nicméně, po rozbalení zboží, které mělo být dárkem, jsem ztrla hrůzou. Do bundy jsem nevešla ani já. Takže jsem bundu zaslala zpět, podle manuálu na servru, a vyplnila jsem reklamační dotazník. Reklamace se na stránkách objevila, ale končí řádkem: stav reklamace - čeká na akci zákazníka. Nevím, jakou akci mají na mysli. Telefony nezvedají, a v kontaktních formulářích jsem na tu situaci nenarazila. Tak mi prosím poraďte, co mám ještě udělat.
S pozdravem Milena Kloziková
Pánská prošívaná černá bunda á 505,- Kč
vzhledem k tomu, že větší velikost již nenabízeli, žádala jsem vrácení peněz na účet. Zboží dostali zpět již v prosinci, ale od té doby mě nikdo nekontaktoval, ani mailem, ani telefonem.
|
Tweet |
Pokud deklarovaná velikost na výrobku, kterou si spotřebitel objednal neodpovídá rozměrům, se kterými byl spotřebitel seznámen před uzavřením kupní smlouvy prostřednictvím stránek e-shopu, a to, že zboží velikostně nesedí je vadou prodejce/výrobce, lze v daném případě řešit tak, že zboží bude spotřebitel z tohoto důvodu reklamovat. Prodejce má pak 30 dní na vyřízení reklamace a v této lhůtě by měl dodat správnou velikost dle objednávky spotřebitele v souladu s deklarovanými rozměry zboží na internetových stránkách, není-li to možné, má právo spotřebitel na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
Je-li kupující oprávněn požadovat nápravu vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva (typicky poštovné k zaslání vadného zboží podnikateli).
Uplatnil-li spotřebitel reklamaci, je prodávající povinen vydat mu potvrzení o tom, kdy ji uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. O reklamaci musí být rozhodnuto ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Vzor pro odstoupení od smlouvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nevyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě, rovněž i nevydání písemných reklamačních protokolů spotřebiteli je správním deliktem dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den,
ohledně reklamace jsme Vás kontaktovali dne 6. 12. 2017, kdy jsme Vás žádali o vrácení zboží na naši adresu. Reklamované zboží jsme však od Vás neobdrželi. Poprosíme Vás tedy o vrácení zboží.
Děkujeme Vám.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den!
Tak teď nechápu, co se stalo...
V příloze zasílám doklady o odeslání zásilky. Byla dokonce ve Vašem původním obalu.
S pozdravem
Milena Kloziková
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
Dobrý den,
děkujeme za zaslání potvrzení o dodání zásilky. Zásilku jsme nedohledali, reklamaci vyřešíme na základě Vámi zaslané dokumentace. Požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému a peníze Vám budou vráceny zpět na Váš účet.
Omlouváme se za zdržení.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den!
Abych tedy uvedla stav na pravou míru. Po tomto zveřejnění a Vaši intervenci byly peníze skutečně zaslány na účet a tudíž reklamace je k mé spokojenosti vyřízená.
Vám děkuji za pomoc při vyřízení!
Dnes již spokojená zákaznice
Milena Kloziková
Dobrý den,
ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace. Jsme rádi, že reklamace je úspěšně vyřešena.
Hezký den přeje
Martina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Na základě výše uvedených informací stížnost uzavíráme.