Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
10.12.2017 jsem si založil VIP členský účet u společnosti Academic Singles v ceně 156 Kč za jeden měsíc. Dne 25.1. mi bez předchozího upozornění byla z účtu odečteně částka 2247 Kč. Nepřišlo žádné upozornění ani faktura nic.
Možnosti zrušení účtu a členství jsou na jejich stránkách nemožné. Odkazuji se na fax a nebo písemnou poštu. Reakce jejich zákaznického servisu nulová.
Proifl pod jménem MarkDan (celé jméno Martin Hejl, email mhejl.cz@gmail.com
Navrácení poměrní částky z 2247 Kč a okamžité zrušení VIP členství a účtu
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norsk
ID: G5GCMD95
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti k dnešnímu dni (t.j. 30.01.2018) kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
Ano kontaktoval mě Váš robot a to 29.1. s touto odpovědí viz níže, která nic neřeší.
jenom jak mohu smazat účet. Já jsem posílal na Vaše zákaznické centrum žádost o ukončení VIP členství a zrušení profilu(účtu) to neproběhlo. K dnešnímu dni mě nikdo nekontaktoval a ve schránce nic není.
Vážený uživateli,
děkujeme za Vaši zprávu.
**Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. **
*** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ***
Je nám velice líto, že si svůj profil přejete smazat.
Profil si po přihlášení můžete jednoduše vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".
Emailové notifikace budou zastaveny do 48 hodin. Smazání profilu je nezvratné.
Děkujeme Vám za užívání služeb Academic Singles!
**Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. **
*** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ***
S pozdravem,
Zákaznický tým Academic Singles
be2 S.à.r.l. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Číslo zápisu v OR: B 123206
Generální ředitel: Laetitia Pateau
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: G5GCMD95
Dobrý den.
K včerejšímu dni (t.j. 30/01/2018) Vás kontaktovalo přímo Zákaznické centrum Academic singles - překontrolujte si prosím také záložku se Spamem/ Nevyžádanou poštou,
velice Vám děkujeme!
Dobrý den,
ano e-mail již dorazil. Souhlasím s řešení a považuji to za ukončené a vyřešené.
S pozdravem
Hejl Martin
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 10/04/2018.
Vaše Prémiové členství nebude po uvedeném datu obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky).
Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.
Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.
Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.