Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Píši jako varování pro ostatní...nenaleťte jako já i ostatní, co zde nechali odkaz.
12.1 objednány a zaplaceny lampiony (25x bílý + 1x červené srdce) na svatbu za 549 Kč. (placeno předem, poštovné 0,-)
16.1 dodáno 5 lampionů (1 červený a 5 žlutých)
16.1 omluva Thomase Marshalla za špatnou distibuci, instrukce k odeslání zpět
17.1 odesláno prostřednictvím české pošty zpět (115,-)
18.1 zasilka prijata
19.1 - 22.1 prodejce nereaguje
23.1 Odpověď, co po něm chci, že má na vyřízení reklamace 30 dní a ať si přečtu VOP
23.1 odesílám emailem odstoupení od kupní smlouvy
25.1 odesílám následující email (na základě předchozích doporučení zde):
Odstoupil jsem od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží.
Podle § 1832 obč. zák. platí, že odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
(info o odeslání zboží jsem zaslal- je přílohou v historii, převzetí je k nalezení ZDE - https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=dr0298316912x%0D%0A )
Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal (toto není náš případ - viz. poštovní dodejka v odkazu výše). Jestliže podnikatel peníze ve stanovené době nevrátí, ocitá se v prodlení a je možné po něm požadovat úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.
Takže teď už opravu naposled...
Na základě výše citovaného a doručeného odstoupení od kupní smlouvy
Požaduji vrácení částky 664 Kč (549 Kč za platbu nedodaného zboží + náklady na dopravu zpět 115 Kč).
číslo účtu: *************
termín: do 6.2.2018
Pokud se tak nestane, a do 6.2.2018 mi nebudou navráceny všechny peněžní prostředky, budete vyzván k plnění předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Kde budete prostřednictvím soudu upozorněn na možnost uhradit dluh bez nutnosti dalších soudních výdajů. O dalším soudním postupu Vás jistě poučovat nemusím, ten končí exekucí.
Ted je to jen na Vás..
Dnes máme 29.1 odpovědi se mi nedostalo. Jde sice jen o 700,- ale kolik dalisch takovych muze byt. Je mi jasne, ze do 6.2 se nestane vubec nic a proto budu dále postupovat předžalobní výzvou a dalšími navazujícími kroky. Pokud je zde nekdo, kdo by se rád připojil, nebo má tuhle proceduru za sebou s timto clovekem, nevahejte me kontaktovat.. it.pokorny@gmail.com
Lampiony štěstí
Stačí mi zjistit kde se pan Marshall / Sedláček nachází.
|
Tweet |
Spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, pokud byla smlouva sjednána mimo obchodní prostory nebo distančním způsobem (telefonicky, přes internet). Odstoupil-li spotřebitel v této lhůtě, musí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, vrátit všechny finanční prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem. Pokud tak neučiní, ocitá se podnikatel v prodlení a spotřebitel se může kromě dlužné částky domáhat také zákonného úroku z prodlení stanoveného nařízením vlády č. 351/2013 Sb. Vzor pro odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Deal Extreme Czech s.r.o., Praha 4, Michle, Jaurisova 515/4). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Společnost Deal Extreme Czech s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.