Společnost


Deal Extreme Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21134Deal Extreme Czech s.r.o. - dávejte si pozor!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2018, před 7 lety

Petr Pokorný

Znění stížnosti

Píši jako varování pro ostatní...nenaleťte jako já i ostatní, co zde nechali odkaz.

12.1 objednány a zaplaceny lampiony (25x bílý + 1x červené srdce) na svatbu za 549 Kč. (placeno předem, poštovné 0,-)

16.1 dodáno 5 lampionů (1 červený a 5 žlutých)

16.1 omluva Thomase Marshalla za špatnou distibuci, instrukce k odeslání zpět

17.1 odesláno prostřednictvím české pošty zpět (115,-)

18.1 zasilka prijata

19.1 - 22.1 prodejce nereaguje

23.1 Odpověď, co po něm chci, že má na vyřízení reklamace 30 dní a ať si přečtu VOP

23.1 odesílám emailem odstoupení od kupní smlouvy

25.1 odesílám následující email (na základě předchozích doporučení zde):

Odstoupil jsem od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží.

Podle § 1832 obč. zák. platí, že odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
(info o odeslání zboží jsem zaslal- je přílohou v historii, převzetí je k nalezení ZDE - https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=dr0298316912x%0D%0A )

Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal (toto není náš případ - viz. poštovní dodejka v odkazu výše). Jestliže podnikatel peníze ve stanovené době nevrátí, ocitá se v prodlení a je možné po něm požadovat úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.

Takže teď už opravu naposled...

Na základě výše citovaného a doručeného odstoupení od kupní smlouvy

Požaduji vrácení částky 664 Kč (549 Kč za platbu nedodaného zboží + náklady na dopravu zpět 115 Kč).
číslo účtu: *************
termín: do 6.2.2018

Pokud se tak nestane, a do 6.2.2018 mi nebudou navráceny všechny peněžní prostředky, budete vyzván k plnění předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Kde budete prostřednictvím soudu upozorněn na možnost uhradit dluh bez nutnosti dalších soudních výdajů. O dalším soudním postupu Vás jistě poučovat nemusím, ten končí exekucí.

Ted je to jen na Vás..

Dnes máme 29.1 odpovědi se mi nedostalo. Jde sice jen o 700,- ale kolik dalisch takovych muze byt. Je mi jasne, ze do 6.2 se nestane vubec nic a proto budu dále postupovat předžalobní výzvou a dalšími navazujícími kroky. Pokud je zde nekdo, kdo by se rád připojil, nebo má tuhle proceduru za sebou s timto clovekem, nevahejte me kontaktovat.. it.pokorny@gmail.com


Produkt

Lampiony štěstí


Požadované řešení

Stačí mi zjistit kde se pan Marshall / Sedláček nachází.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2018 20:45, před 7 lety

Spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, pokud byla smlouva sjednána mimo obchodní prostory nebo distančním způsobem (telefonicky, přes internet). Odstoupil-li spotřebitel v této lhůtě, musí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, vrátit všechny finanční prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem. Pokud tak neučiní, ocitá se podnikatel v prodlení a spotřebitel se může kromě dlužné částky domáhat také zákonného úroku z prodlení stanoveného nařízením vlády č. 351/2013 Sb. Vzor pro odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Deal Extreme Czech s.r.o., Praha 4, Michle, Jaurisova 515/4). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Společnost Deal Extreme Czech s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.