Společnost


Jan Nešpor

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21136Starý tvrdý marcipán na dortu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2018, před 7 lety

Michal Šolta

Znění stížnosti

Dobrý den,
nechali jsme si na objednávku udělat krémový dort s 30 marcipánovými růžemi. Na účtence máme uvedeno 3 položky cituji: zákusky - 480,- (dort), zákusky . 510,- (marcipánové růže), obaly - 20,- (box na dort). Při rozkrojení dortu na oslavě a prvnímu kousnutí do marcipánové růže jsme zjistili, že všechny jsou ztvrdlé (staré) jako beton. Po puštění z výšky na kuchynskou linku dopad měl stejný zvuk jako kdyby jsme upustili kámen. Růže jsme z dortu odendali a ihned po víkendu šli reklamovat. Nejenže poprvé s námi odmítli sepsat reklamaci, při druhé na kus papíru načmárala slečna prodavačka něco na způsob reklamace. Nejenže nás neupozornili, že růže jsou zřejmě jen dekorativní, ale ani na účtence nemáme nic o dekoraci. Dokonce nás slečna z prodejny začala vyhazovat. Prosím jak se v tomto případě bránit.


Produkt

žádné dostupné ani z účtenky ani nás nikdo na nic neupozornil


Požadované řešení

vrácení hotovosti za nepoživatelné růže


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2018 15:37, před 7 lety

I v případě potravinových výrobků je možné zboží reklamovat. Výrobek je vadný v případě, kdy neodpovídá tzv. jakosti při převzetí, kterou stanoví § 2161 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V daném případě se jedná zejm. o písm. a) předmětného odstavce, dle kterého má věc mít vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.

Jestliže tedy marcipánové růže měly být jedlé, jedná se o vadné plnění. Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Pokud není možná ani jedna z uvedených variant, zbývá právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.3.2018 17:25, před 7 lety

Dobrý den,
nejdříve se chceme vyjádřit k jednání. Pán nebyl vyhozen, byl požádán, ať se vrátí později, až bude přítomna kompetentní osoba. Každá mince má dvě strany! Reklamaci jsme přijali a dekorační výrobky reklamovali u výrobce a dodavatele. V zákonné lhůtě jsme celou reklamaci vyřídili.

Dodavatel i výrobce nám písemně reklamaci zamítli, s vyjádřením, že dekorace po přezkoumání jsou v pořádku. Dle dodacích listů a faktur dekorace nejsou prošlé (jak se domnívá klient). Dle vyjádření jsou prodejné a určené ke konzumaci. Písemné vyjádření jsme dali k nahlédnutí zákazníkovi.

Nicméně za herecké umění zákazníka, který pobavil jak zaměstnance, tak ostatní zákazníky jsme mu reklamaci uznali a peníze navrátili. Věříme, že zákazník je spokojen.A my se těšíme na další spolupráci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2018 20:56, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2018 17:13, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.