Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.12.2017 jsem podepsal smlouvu č.4219150116 a dne 6.12.2017 jsem zaplatil první splátku.Dne 5.1.2018 jsem zaplatil druhou splátku, bylo to o den dříve neboť jsem odjel do ciziny,ale v zápětí 9.1.mi byla stržena dálší splátka,inkaso z účtu tj. 779,00kč. To znamená že mám o jednu splátku navíc.Jestli ji použijte na splátku dalšího měsíce a nebo mi ji pošlete na účet. Za kladné vyřízení předem děkuji. Antonín Hošťálek.
Vrácení nebo použít na splátku dalšího měsíce.
|
Tweet |
Hrazení splátek se bude řídit smlouvou, případně k ní náležícím podmínkám. Využití platby na uhrazení následující splátky lze velmi pravděpodobně dojednat. Pokud by takové využití nebylo možné, byla by společnost povinna platbu vrátit jako tzv. bezdůvodné obohacení dle § 2991 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.