Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
s Vašima produkty jsem byla doposud velice spokojena a jsem nadále, ale čekala jsem hlavně na přípravek Anti-Wrinkle Serum, které mi bylo nabídnuto při objednávce jako dárek. Nevím, jestli jsem špatně pochopila telefonní rozhovor, ale čekala jsem a byla jsem zvědavá...myslím si, že místo toho mi bylo 2x zasláno Natural Tinted Moisturizer ve stejném tónu. Škoda, jinak děkuji a s pozdravem
Dagmar Kalabusová
Zase příště
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.
Vážená paní Kalabusová,
děkujeme za Vaši zprávu. Potřebujeme upřesnit, o kterou zásilku s chybným produktem se jedná, protože u nás máte již 14 nákupů. Napište nám prosím e-mailem na zákaznické oddělení (info.cz@helvetia-dm.com) VS zásilky, kde byl vložen jiný výrobek. Příště nás prosím kontaktujte napřímo, komunikačních kanálů máme dostatek a řešíme věci bez zbytečné prodlevy. Zde dTest každý podnět nejprve rediguje, mezi zasláním a zveřejněním může uplynout i několik dní. Kontakt na zákaznické oddělení: 234 099 888 Po-Pá 8:00-17:00.
Děkujeme za spolupráci.
S podzravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za Vaše vyjádření, ale hned po zaslání stížnosti - nedorozumění mi zavolala asistentka z Vaši společnosti a domluvili jsme se, jak budeme pokračovat. Stížnost uzavírám s kladným výsledkem po domluvě. Výrobek mi byl ihned zaslán. Moc děkuji a přeji co nejvíc spokojených zákazníků.
S pozdravem Kalabusová