Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#21145Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2018, před 7 lety

Dagmar Kalabusová

Znění stížnosti

Dobrý den,
s Vašima produkty jsem byla doposud velice spokojena a jsem nadále, ale čekala jsem hlavně na přípravek Anti-Wrinkle Serum, které mi bylo nabídnuto při objednávce jako dárek. Nevím, jestli jsem špatně pochopila telefonní rozhovor, ale čekala jsem a byla jsem zvědavá...myslím si, že místo toho mi bylo 2x zasláno Natural Tinted Moisturizer ve stejném tónu. Škoda, jinak děkuji a s pozdravem

Dagmar Kalabusová


Požadované řešení

Zase příště


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2018 10:01, před 7 lety

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2018 15:31, před 7 lety

Vážená paní Kalabusová,

děkujeme za Vaši zprávu. Potřebujeme upřesnit, o kterou zásilku s chybným produktem se jedná, protože u nás máte již 14 nákupů. Napište nám prosím e-mailem na zákaznické oddělení (info.cz@helvetia-dm.com) VS zásilky, kde byl vložen jiný výrobek. Příště nás prosím kontaktujte napřímo, komunikačních kanálů máme dostatek a řešíme věci bez zbytečné prodlevy. Zde dTest každý podnět nejprve rediguje, mezi zasláním a zveřejněním může uplynout i několik dní. Kontakt na zákaznické oddělení: 234 099 888 Po-Pá 8:00-17:00.

Děkujeme za spolupráci.

S podzravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2018 21:15, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.3.2018 15:42, před 7 lety


Dagmar Kalabusová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za Vaše vyjádření, ale hned po zaslání stížnosti - nedorozumění mi zavolala asistentka z Vaši společnosti a domluvili jsme se, jak budeme pokračovat. Stížnost uzavírám s kladným výsledkem po domluvě. Výrobek mi byl ihned zaslán. Moc děkuji a přeji co nejvíc spokojených zákazníků.
S pozdravem Kalabusová