Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
vaše tablety mi nepomohly k ubytku váhy a z toho důvodu žádam o ukončení zasílaní vašich produktu. Děkuji Lukáš Hudeček
U Průhonu 27
Praha 7
nevyhovující
vyřazení z databaze
|
Tweet |
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.
Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet. Pokud společnost ve svých obchodních podmínkách nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vážený pane Hudečku,
s tímto požadavkem jste se měl obrátit na náš zákaznický servis a to buď telefonicky 234 099 888 Po-Pá 8:00-17:00 nebo emailem info.cz@helvetia-dm.com.
Na základě Vašeho požadavku jsme k dnešnímu dni (30.01.2018) zastavili pravidelné zasílání produktu 3900 EasySlim na adresu: Lukáš Hudeček , U Průhonu 41/27, 17000 Praha.
Vzhledem k tomu, že Vaše výpověď přišla těsně po uzávěrce, máte na cestě ještě jednu pravidelnou zásilku. Pokud si ji budete chtít ponechat, tak ji prosím uhraďte do uvedeného data splatnosti, v opačném případě ji prosím vraťte nepoškozenou a řádně ofrankovanou na adresu našeho zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
K dnešnímu dni na Vašem zákaznickém čísle evidujeme neuhrazenou částku ve výši 437,00 Kč za tyto zásilky (včetně té zásilky, která je nyní na cestě):
č. faktury | vystaveno | splatnost | částka | druh zásilky
-----------+------------+------------+---------+----------------------------------------------
8560700001 | 04.12.2017 | 27.12.2017 | 79,00 | uvítací bal. EasySlim (pod. č. DR1199074944U)
8560700002 | 01.01.2018 | 26.01.2018 | 179,00 | pravidelná EasySlim
8560700003 | 21.01.2018 | 15.02.2018 | 179,00 | pravidelná EasySlim
Dosud neuhrazené zásilky uhraďte prosím do data splatnosti.
Na základě Vaší žádosti a v souladu s aktuálním zněním zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů Vám tímto potvrzujeme, že jsme k dnešnímu dni provedli výmaz Vašich osobních údajů z aktivní zákaznické databáze. Uchovány zůstanou pouze údaje potřebné pro účetnictví (zákon o účetnictví č. 563/1991 Sb.).
Zároveň Vám tímto garantujeme, že nedojde k zasílání žádných reklamních materiálů ani nabídek společnosti Helvetia Apotheke na adresu v níže uvedeném znění:
Pan
Lukáš Hudeček
U Průhonu 41/27
17000 Praha
Jestliže Vám nebude něco jasné, nebo budete potřebovat poradit, obraťte se prosím na naše zákaznické oddělení - tel. 234 099 888. Rádi Vám pomůžeme.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
jednu zásilku, jsem dostal před týdnem , a další už na cestě?
Zasílate je snad každý týden?
Neuvěřitelné
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Vážený pane Hudečku,
pravidelné zásilky expedujeme každých 20 dní, což i zaznívá v hovoru. Kdy Vám jej doručí Česká pošta, už bohužel neovlivníme. Zásilka, která Vám přišla před týdnem byla odesílána 1. 1. 2018 a zásilka, kterou máte na cestě 21. 1. 2018. Zákazníkům kteří mají problémy s doručováním nabízíme výhodné jednorázové balíčky.
Pokud si ji budete chtít ponechat, tak ji prosím uhraďte do uvedeného data splatnosti, v opačném případě ji prosím vraťte nepoškozenou a řádně ofrankovanou na adresu našeho zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
děkuji za Váš dnešní dopis, všechny faktury mám uhrazené, tak si laskavě fakturu vs 8560700004 stornujte.
Dle mého požadavku jste mi již K 30.1. UKONČILI ZASÍLÁNÍ VAŠICH PRODUKTŮ.
Tak nechápu proč mi ze dne 6.2. opět píšete, že pozastavení je na dobu než obdržíte
platbu.
Nic mi už nezasílejte !!!
Děkuji Lukáš Hudeček
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Vážený pane Hudečku,
platba se na náš účet připsala 8. 2. 2018, nicméně upomínka byla odeslána 6. 2. 2018, proto Vám nyní přišla.
Potvrzujeme, že k dnešnímu dni na Vašem zákaznickém účtu neevidujeme žádnou pohledávku.
Jak uvádíme výše, zasílání máte zrušené a Vaše údaje jsme vymazali z aktivní zákaznické databáze.
Prosíme o uzavření tohoto případu.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
P.O. Box 49, 28002 Kolín 2
tel.: 234 099 888
e-mail: info.cz@helvetia-dm.com
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.