Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dostal jsem avízo od zahraniční firmy ČLR, že zásilka je dodávána ČP, následně jsem dostal výzvu od ČP k vyzvednutí na poště, tam ale zásilka nebyla a následně mi na reklamacích (naprosto zmateně) nejprve tvrdili že jsem zásilku již převzal a následně že se asi ztratila !!! Odešel jsem s doporučením ať to reklamuji na centrále ČP. Reklamační aplikaceČP aktuálně nefunguje. Světe div se hned následující den jsem byl opět vyzván k vyzvednutí zásilky na poště, kdy po telefonickém dotazu (preventivně) na vedoucí příslušné pošty mi bylo sděleno že balíček na poště stále není !!!Následně jsem po dvou dnech kontaktoval depo, kde mi sdělili, že zásilka je evidovaná jako ztracená. Když to shrnu, tak Česká pošta je jeden nekonečný bordel a to proto, že toto není jediný můj problém, za loňský rok jsem reklamoval dodání už několikrát.
s pozdravem
Roman FOJTÍK
LF253838817CN
zásilku najít nebo nahradit škodu
|
Tweet |
Jak u mezinárodních, tak i u vnitrostátních zásilek platí, že pošta odpovídá pouze za zásilky, jejichž přijetí eviduje vystavením stvrzenky, tzv. podacího lístku. Odpovědnost pošty se vztahuje na škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo chybějícím obsahem zásilky od okamžiku jejího podání do momentu jejího předání adresátovi či vrácení zpět odesílateli.
Do šesti měsíců od podání může spotřebitel dodání zásilky reklamovat u kterékoliv pošty. Ta nezkoumá totožnost reklamující osoby. Může to být odesílatel či adresát; přijetí reklamace pošta podmiňuje předložením podací stvrzenky, kterou zpravidla disponuje ten, který zásilku odeslal. Při řešení reklamace spolupracuje pošta se zahraničním provozovatelem. Zjišťuje se, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Pošta vám následně písemně oznámí, zda, kdy a komu byla zásilka vydána. Nedošlo-li k řádnému dodání, považuje se zásilka za ztracenou. Poté se postupuje dle ustanovení o náhradě škody.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.