Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#21159Reklamace telefonu - telefon se po 1 měsíci běžného používání prohnul

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

36 minut 40 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2018, před 7 lety

Michal Lažnovský

Znění stížnosti

Dne 15.1.2018 jsem podal k reklamaci mobilní telefon Huawei P9 lite 2017, který byl v tu dobu měsíc v provozu. Telefon jsem používal běžným způsobem. U telefonu jsem reklamoval to že telefon se prohnul. Jinak telefon funguje běžným způsobem. Telefon byl přijat do opravy na prodejně T-mobile, Praha 4 CHodov, kde o tom byl sepsán reklamční protokol s tím že telefon jeví známky běžného opotřebení. Po 15 dnech mne byl telefon předán s tím že na telefon se nevztahují záruční podmínky s tím že telefon je silně používaný. Nechápu co je silně používaný. Naopak telefon se ze servisu Britex vratil poškrábaný na zadní straně, na přední straně je nalepená folie.

Když jsem toto chtěl vyřešit při přebírání telefonu přímo na prodejně t-mobile, bylo mne sděleno že tu není žádný vedoucí a že bude až za pár dní, a že zástupce prodejny toto řešit nemuže.

Následně jsem řešil proto toto přes zákaznikou linku T-mobile, a na dalších prodejnách kam mne odkázaly.

Na prodjeně Praha 4, tomíčková ulice, mne bylo sděleno asi zástupkyní vedoucí prodejny, že mne telefon může vzít jako další reklamaci, ale že mne tu reklamaci hned na místě zamítne, protože telefon jeví známky takové jaké jeví (je poškrabaný, prohnutý)


Produkt

Huawei P9 lite 2017


Požadované řešení

Oprava telefonu + vrácení krytu do původního stavu před předáním na prodejně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2018 12:26, před 7 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, nikoli osoba, která byla k opravě určena (např. servisní středisko). Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího, se kterým byla uzavřena kupní smlouva.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.