Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#2116Opakovaná reklamace MT Samsung Trend

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2014, před 11 lety

Erol Bekirov

Znění stížnosti

V srpnu 2013 jsem si pořídil od společnosti Vodafone MT Samsung Trend, v říjnu jsem MT reklamoval pro nefunkčnost přístroje.Reklamace byla uznána. Další reklamace přístroje byly v listopadu, v prosinci 2013 a v lednu 2014, avšak reklamace nebyly ze strany prodejce uznány, pro tutéž závadu. Náhradní přístroj mi nebyl prodejcem poskytnut, odstoupení od smlouvy či výměna za přístroj nižší kategorie rovněž nebyly prodejcem akceptovány. Na můj dotaz poslat MT do jiného autorizovaného servisu mi bylo sděleno, že mají pouze 1 servis.Pro postoupení mé stížnosti výše kam se mohu obrátit na reklamační oddělení mi byla obsluhou udána stejná prodejna.


Produkt

Samsung Trend model GT-S7560UWAVDC, IMEI:357508051532183


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy u tohoto produktu MT


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2014 17:49, před 11 lety

Pokud je vada vytčená do prvních 6 měsíců od zakoupení výrobku, uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V rámci rozporu s kupní smlouvou si může kupující výslovně zvolit mezi opravou nebo výměnou. Zároveň platí, že pokud prodejce neprokáže opak, považuje se rozpor za existující již při převzetí výrobku. Pokud je zde spor o příčinu vady, lze k jejímu vyhodnocení využít nezávislého odborníka, který by vypracoval znalecký posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2014 14:03, před 11 lety

Hezký den, pane Bekirove,

při reklamaci telefonu se vždy snažíme náhradní telefon zákazníkovi půjčit, pokud to je s ohledem na stav zásob dané prodejny možné. Je mi líto, že jste v době podání reklamace tuto možnost nemohl využít.

Naše Reklamační oddělení můžete kontaktovat online přes https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint nebo písemně na adrese: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Vinohradská 167, 100 00 Praha 10.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 22:58, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.