Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, prechazela jsem od od O2 k vam a pri zrizovani sluzeb a poslanim smlouvy, kde ve smlouve jsem chtela uvest, ze si preji zablokovat veskere premiove sluzby a m platbu. Jelikoz pouzivam toto cislo i pro sve klienty a je tedy snadno k dostani a pripadne k zneuziti. Bylo mi receno, ze smouva je v tiskove forme tak jak je nastavena a takovy ma format a pripadne zmeny se meni pouze v systemu. Nacez mi kolega z telefonni linky sdelil, ze mi veskere tyto sluzby zablokuje. Momentalne mi dorazila sms zprava, kde jste mi pres nejake sluzby odecetli 600 korun, ktere platit nechci a nehodlam, jelikoz si nejsem vedoma nejake transakce. Durazne jsem zadala o zablokovani a nyni jsem mela sluzby aktivni. Jsem velmi nespokojena, jelikoz po konzultaci s vasi infolinkou jsem se nedopatrala zadneho reseni jak nastalou situaci resit. Sluzby nyni zablokovane mam ale nemeni to fakt na nevyzadanou financni castku. Doufam, ze najdete tolik slusnosti a danou situaci vyresite, jelikoz je to pochybeni z vasi strany. Vase spolecnost je sprostredkovatel sluzeb a ja zadala nezprostredkovat uvedene sluzby a i presto jste mi nauctovali nejakou pro me nepochopitelnou castku. Do dnes jsem byla spokojena a doufam, ze to tak zustane i nadale a situaci vyresite a danou castku mi vyreklamujete. Dekuji, s pozdravem Siskova
M platba
Reklamace
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka s vyúčtováním nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.