Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#2117Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2014, před 11 lety

Donna Ron

Znění stížnosti

Před dvěma lety v lednu jsem si k narozeninám koupila v mostecké prodejně fotoaparát digitální, zn Nikon Coolpix.. zoomovací kolečko nahoře u spoušti přestalo jít po asi třech použití, posléze později začalo "blbnout" i vyjíždění objektivu, což vedlo k tomu, protože jsem měla telefon s dobrým fotoaparátem, že jsem foťák zatím uklidila do originál krabice do šuplíku psacího stolu a na rok a půl na něj zapomněla, pak jsem si uvědomila, že ještě běží záruka, tak jsem se vydala za čas, ale pořád ještě v záruční době, před Vánocemi, do Okay v Mostě reklamovat, převzali v pořádku. Po třech týdnech cca mi dali sms vědět, ať si pro přístroj dojdu, že už ho mají zpátky, ani slovo, že bych měla čekat negativní vyhodnocení. Přijela jsem a prý byla v přístroji voda. Koukala jsem na něj jak na blázna, chtěla jsem vidět nějakou fotodokumentaci, nic, koukal do stolu a řekl, když jim to nepodepíši, že mi foťák ani nedají, tak jsem podepsala, protože ještě takhle okrást se tedy nenechám, řešila jsem i s manažerem pobočky, jak mám vědět, zda mi oni nelhali, zda oni nepolili třeba i omylem u nich foťák, vůbec nic mi nikdo nedokázal říct ani vysvětlit, natož ukázat a dokázat. Doteď nejsem smířená, že jsem k narozeninám svým z okna vyhodila 2 tisíce, já matka od dvou dětí. Nevím, co s tím.


Produkt

CPS3100YELLOW, Nikon Coolpix 14Mpix, 5x zoom


Požadované řešení

Byla bych ráda za výměnu za jiný kus, opravu zdarma nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 16:29, před 11 lety

V případě, že by byla vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, bylo by povinností dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku povinností prodejce prokázat, že výrobek předal kupujícímu bez vad. Nyní je důkazní břemeno na kupujícím. V případě, že prodejce zamítnutí reklamace odůvodnil vnikem kapaliny do přístroje, může kupující kontaktovat soudního znalce, který by určil čím byla způsobena reklamovaná vada, případně kdy k polití výrobku došlo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.2.2014 13:31, před 11 lety

Vážená paní Ron,
děkuji za Váš příspěvek. Je mi líto, že u nás zakoupený výrobek bylo nutné reklamovat. Důkladně jsem průběh Vaší reklamace prověřil. Vaše reklamace byla zamítnuta z důvodu poškození vniknutím vlhkosti / kapaliny (viz přiložené foto). Vaše reklamace tak byla vyřízena řádně a včas.
Přestože ve Vašem případě neexistuje žádný zákonný důvod k odstoupení od kupní smlouvy, rádi bychom Vám výjimečně vyšli vstříc. Prosím, dostavte se kdykoli během otevírací doby na prodejnu OKAY Most, Kabátnická 1702, kde Vám bude po předložení nákupního dokladu a kompletního výrobku umožněna jeho výměna za jiný (s případným doplatkem).

Věřím, že toto řešení přijmete a zůstanete i nadále naší spokojenou zákaznicí.

Jiří Zondlak
Vedoucí oddělení péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2014 21:13, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.