Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Před dvěma lety v lednu jsem si k narozeninám koupila v mostecké prodejně fotoaparát digitální, zn Nikon Coolpix.. zoomovací kolečko nahoře u spoušti přestalo jít po asi třech použití, posléze později začalo "blbnout" i vyjíždění objektivu, což vedlo k tomu, protože jsem měla telefon s dobrým fotoaparátem, že jsem foťák zatím uklidila do originál krabice do šuplíku psacího stolu a na rok a půl na něj zapomněla, pak jsem si uvědomila, že ještě běží záruka, tak jsem se vydala za čas, ale pořád ještě v záruční době, před Vánocemi, do Okay v Mostě reklamovat, převzali v pořádku. Po třech týdnech cca mi dali sms vědět, ať si pro přístroj dojdu, že už ho mají zpátky, ani slovo, že bych měla čekat negativní vyhodnocení. Přijela jsem a prý byla v přístroji voda. Koukala jsem na něj jak na blázna, chtěla jsem vidět nějakou fotodokumentaci, nic, koukal do stolu a řekl, když jim to nepodepíši, že mi foťák ani nedají, tak jsem podepsala, protože ještě takhle okrást se tedy nenechám, řešila jsem i s manažerem pobočky, jak mám vědět, zda mi oni nelhali, zda oni nepolili třeba i omylem u nich foťák, vůbec nic mi nikdo nedokázal říct ani vysvětlit, natož ukázat a dokázat. Doteď nejsem smířená, že jsem k narozeninám svým z okna vyhodila 2 tisíce, já matka od dvou dětí. Nevím, co s tím.
CPS3100YELLOW, Nikon Coolpix 14Mpix, 5x zoom
Byla bych ráda za výměnu za jiný kus, opravu zdarma nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že by byla vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, bylo by povinností dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku povinností prodejce prokázat, že výrobek předal kupujícímu bez vad. Nyní je důkazní břemeno na kupujícím. V případě, že prodejce zamítnutí reklamace odůvodnil vnikem kapaliny do přístroje, může kupující kontaktovat soudního znalce, který by určil čím byla způsobena reklamovaná vada, případně kdy k polití výrobku došlo.
Vážená paní Ron,
děkuji za Váš příspěvek. Je mi líto, že u nás zakoupený výrobek bylo nutné reklamovat. Důkladně jsem průběh Vaší reklamace prověřil. Vaše reklamace byla zamítnuta z důvodu poškození vniknutím vlhkosti / kapaliny (viz přiložené foto). Vaše reklamace tak byla vyřízena řádně a včas.
Přestože ve Vašem případě neexistuje žádný zákonný důvod k odstoupení od kupní smlouvy, rádi bychom Vám výjimečně vyšli vstříc. Prosím, dostavte se kdykoli během otevírací doby na prodejnu OKAY Most, Kabátnická 1702, kde Vám bude po předložení nákupního dokladu a kompletního výrobku umožněna jeho výměna za jiný (s případným doplatkem).
Věřím, že toto řešení přijmete a zůstanete i nadále naší spokojenou zákaznicí.
Jiří Zondlak
Vedoucí oddělení péče o zákazníky
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.