Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#21172Nedoručení balíčku do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 45 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2018, před 7 lety

Helena Schneiderová

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na zásilku s doručením do rukou DR2364336600U.
Dne 26.1.2018 pošta převzala do přepravy mojí zásilku na adresu Helena Schneiderová
Nádražní 65/6 Žďár nad Sázavou 59101
Podotýkám, že adresa na tomto prvním oznámení byla uvedena správně.
Dne 29.1.2018 mi pošta poslala oznámení formou sms a emailem, že během dne mi tuto zásiĺku doručí. Čekala jsem celý den doma, protože pošta nepíše pravděpodobnou hodinu doručení a k večeru přišlo oznámení, že moje zásilka nemohla být doručena z technických důvodů, náhradní termín prý oznámí.
Dne 30.1.2018 přišla sms , že mi bude doručena moje zásilka, opět jsem už druhý den trčela doma. K večeru opět sms a email, že se moji zásilku nepodařilo doručit a když jsem se podívala na adresu doručení, tak místo 65/6 tam bylo 518/6. Hodiny, kdy si mám pro tento balíček přijít sama na poštu tam pošta vypsala pohotově. Dělá si ze mne snad někdo legraci, či co!
Musím říct, že já s poštou ve Žďáře nad Sázavou mám hodně špatné zkušenosti a tak když je to možné, tak si beru přepravce PPL, nebo DPD.Tito přepravci mne ještě nikdy nezklamaly a že objednávám zboží dost často a hlavně udají hodiny doručení a člověk se podle toho může zařídit.Jak píši, není to poprvé a tak jsem hodně rozlobená. S pozdravem Helena Schneiderová.


Produkt

zásilka DR2364336600U- prsten Swarovsky


Požadované řešení

Zajímalo by mne, jestli se toto děje jenom ve Žďáře nad Sázavou, nebo jestli je běžné, že 2 dny čekám na balíček a třetí den si pro něj musím stejně na poštu dojít sama.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2018 09:33, před 7 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.