Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 27.12.2017 jsem se registroval na seznamce C-Date.cz, po zaplacení úvodních 180,-kč jsem se stal prémiovým členem ( ID GE2QBO38 ). Potvrzení o členství zasláno 27. 12. 2017, 22:09. Nebyl jsem ale spokojený a mám značné podezření, že jde o podvnodnou stránku i společnost samotnou.
29.12.2017 jsem se rozhodl, že v rámci jejich 4denní lhůty pro odstoupení, skutečně odstoupím a dle jejich všeobecných podmínek jsem tak učinil emailem, jak je předepsáno v obchodních podmínkách 29. 12. 2017, 19:03 s textem:
"Dobrý den,
tímto odstupuji od smlouvy ve smyslu VIP členství na seznamce C-Date.
Učinil jsem tak v rámci vámi stanovené lhůty 4 dnů a požaduji vrácení mnou zaplacené částky za VIP členství zpět na účet, ze kterého platba přišla.
Předem děkuji za rychlé a kladné vyřízení, s pozdravem Veselý"
(viz. pravidla odstoupení od smlouvy, vyňato z obchodních podmínek publikovaných na webu C-Date viz. článek 9, tučným písmem).
Dnes jsem ale zjistil, že mi z účtu znovu odešlo pokračovací zápisné. Nyní to je ovšem 2394,-Kč.
Znovu jsem napsal email, kde důrazně žádám o navrácení všech prostředků, které jsem zaslal, jelikož jsem odstoupil od smlouvy v rámci čtyřdenní lhůty dle VOP. Mám ale důvodné podezření, že i nadále budu ignorován a i nadále mi budou účtovat členství.
Veškerou emailovou komunikaci, všeobecné obchodní podmínky vyňaté ve formátu PDF kde dni odstoupení od smlouvy mám archivovanou.
Znovu firmu C-Date tímto důrazně žádám o navrácení veškerých finančních prostředků 180+2394Kč. V případě nenavrácení nebo neúplného navrácení peněz budu postupovat již s právním zástupcem, celou věc postoupím Evropskému Spotřebitelskému Centru a pokud bude třeba jsem ochoten jít k soudu. Emailovou komunikaci a obchodní podmínky již mám archivované jako případné důkazy.
Dtestu bych doporučil informovat širší veřejnost o této podvodné firmě.
Registrované ID GE2QBO38
Vrácení všech finančních prostředků (tj. 2574Kč)
|
Tweet |
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: GE2QBO38
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti k dnešnímu dni (t.j. 01.02.2018) kontaktovalo Zákaznické centrum C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.