Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po nevyřešené reklamaci dohodnuto vrácení peněz, od té doby pan Ohanka jen odepisuje na maily s tím, že peníze již byly odeslány apod. Samozřejmě nic nepřišlo. Vzhledem k tomu, že se tak choval už při objednávání mobilu, kdy vše natahoval, jak jen to šlo, očekávám to samé i nyní. Prosím o pomoc, jak z něj vymoci peníze. A pomůže nějak ostatním, pokud se mi podaří na tohoto člověka strhnout zájem médií nebo hromadná žaloba? Děkuji, Jana Šebestová
Okamžité vrácení peněz a ještě lépe zamezení /zrušení "podnikání" Marka Ohanky, jednatele a jediného zaměstnance firmy TERAE BUSINESS, s.r.o
|
Tweet |
Pokud byla reklamace vyřešena odstoupením od smlouvy, mají smluvní strany povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Na žádost přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby k ní mohla doplnit své vyjádření a uzavřít ji.
Jsme velmi rádi, že se nám po dlouhé době podařilo dostat synovy peníze zpět, peníze, které si celé léto vydělával 17 hodin denně prací v Pasohlávkách. Po mnoha urgencích, prosbách, ujišťování a výmluv ze strany pana Ohanky, NEDOPORUČUJEME!!!! Vím,podobné "podnikatele" to nezajímá, ale ostatní lidi jsou pak úplně mimo z takového přístupu. Každopádně jsme šťastní, že už s ním nemáme co do činění a svoji zkušenost lidem předáváme jako varování. MYRONIUK, ŠEBESTOVÁ
Dobrý den, zboží jsme zákaznici dodali v číjnu 2016, její reklamace z prosince 2017 nemohla být kvůli Vánočním svátkům vyřízena ve lhůtě 30 dní, Z tohoto důvodu jsme zákaznici na její požadavek vrátili plnou cenu. Prosíme o uzavření sporu
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby k ní mohla doplnit své vyjádření, případně stížnost uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Myslím, že zveřejnění problému touto cestou jistě napomohlo dostat se ke svým penězům. Ale nezodpovědné chování pana Ohanky a jeho nehorázné lži jsme tím nezastavili. Spotřebitelé sem a na Heureku píší, že jim bylo nakonec vyhověno či peníze vráceny, ALE nikdo nemá ani představu, co to stálo nervů, dopisování, planých slibů z jeho strany a HLAVNĚ NEHORÁZNÝCH LŽÍ o tom, jak poslal, jak to v bance nevyšlo, jak to pošta popletla... A s tím si pan Ohanka dokázal vystačit několik měsíců. Ne, vůbec to není Vánocemi, toho jen využil, to samé protahování proběhlo i při objednávce v 8/2016. I tenkrát to trvalo, a Vánoce v srpnu opravdu nejsou... Děkuji, že máme peníze zpět, a úroky z prodlení od Vás nechci. Šebestová