Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#21177Nevrácení peněz za storno

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2018, před 7 lety

Jana Šebestová

Znění stížnosti

Po nevyřešené reklamaci dohodnuto vrácení peněz, od té doby pan Ohanka jen odepisuje na maily s tím, že peníze již byly odeslány apod. Samozřejmě nic nepřišlo. Vzhledem k tomu, že se tak choval už při objednávání mobilu, kdy vše natahoval, jak jen to šlo, očekávám to samé i nyní. Prosím o pomoc, jak z něj vymoci peníze. A pomůže nějak ostatním, pokud se mi podaří na tohoto člověka strhnout zájem médií nebo hromadná žaloba? Děkuji, Jana Šebestová


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz a ještě lépe zamezení /zrušení "podnikání" Marka Ohanky, jednatele a jediného zaměstnance firmy TERAE BUSINESS, s.r.o


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2018 07:57, před 7 lety

Pokud byla reklamace vyřešena odstoupením od smlouvy, mají smluvní strany povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 13:05, před 7 lety

Na žádost přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby k ní mohla doplnit své vyjádření a uzavřít ji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.2.2018 17:50, před 7 lety


Jana Šebestová

Jsme velmi rádi, že se nám po dlouhé době podařilo dostat synovy peníze zpět, peníze, které si celé léto vydělával 17 hodin denně prací v Pasohlávkách. Po mnoha urgencích, prosbách, ujišťování a výmluv ze strany pana Ohanky, NEDOPORUČUJEME!!!! Vím,podobné "podnikatele" to nezajímá, ale ostatní lidi jsou pak úplně mimo z takového přístupu. Každopádně jsme šťastní, že už s ním nemáme co do činění a svoji zkušenost lidem předáváme jako varování. MYRONIUK, ŠEBESTOVÁ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2018 08:15, před 7 lety

Dobrý den, zboží jsme zákaznici dodali v číjnu 2016, její reklamace z prosince 2017 nemohla být kvůli Vánočním svátkům vyřízena ve lhůtě 30 dní, Z tohoto důvodu jsme zákaznici na její požadavek vrátili plnou cenu. Prosíme o uzavření sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2018 08:18, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby k ní mohla doplnit své vyjádření, případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.2.2018 08:44, před 7 lety


Jana Šebestová

Hodnocení:

Komentář: Myslím, že zveřejnění problému touto cestou jistě napomohlo dostat se ke svým penězům. Ale nezodpovědné chování pana Ohanky a jeho nehorázné lži jsme tím nezastavili. Spotřebitelé sem a na Heureku píší, že jim bylo nakonec vyhověno či peníze vráceny, ALE nikdo nemá ani představu, co to stálo nervů, dopisování, planých slibů z jeho strany a HLAVNĚ NEHORÁZNÝCH LŽÍ o tom, jak poslal, jak to v bance nevyšlo, jak to pošta popletla... A s tím si pan Ohanka dokázal vystačit několik měsíců. Ne, vůbec to není Vánocemi, toho jen využil, to samé protahování proběhlo i při objednávce v 8/2016. I tenkrát to trvalo, a Vánoce v srpnu opravdu nejsou... Děkuji, že máme peníze zpět, a úroky z prodlení od Vás nechci. Šebestová