Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U tohoto slevového portálu jsem si objednala kosmetické služby za 280kč. Peníze jsem poslala na požadovaný účet, ale služba mi nebyla poskytnuta, majitelka salonu mi sdělila, že se jí přihlásilo spoustu klientek a mám se ozvat později, což jsem pak udělala a to mě odbyla stylem, že má už uzavřeny všechny faktury a tím, že mám smůlu. Požadovala jsem navrácení peněz, ale to mi odmítla. Dle advokátů se tomuto jednání říká bezdůvodné obohacení. Několikrát jsem ji kontaktovala, ale byla na mě navíc dost sprostá. Zkoušela jsem se domluvit se slevovým portálem, ale bez úspěchu. Navíc jsem se dočetla, že krachuje Nebe slev. Všechny doklady mám uschované. Dokonce majitelka salonu Belmar, Matúškova783/4, Praha 4 mi napsala, že nemíní mě ošetřit jako klientku a mám se nad sebou hluboce zamyslet. Já jsem pouze požadovala své peníze zpět za neprovedenou službu a ještě jsem dosala vynadáno. Mám šanci na vrácení peněz? Děkuji předem za odpověď a případnou pomoc. Soumarová.
Kosmetické ošetření
Reakce na moji stížnost. Dle advokátů je chování majitelky salonu jednoznačné- bezdůvodně se obohatila. To, že se jí přihlásilo na inzerát více klientek není můj problém.
|
Tweet |
V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost Nebeslev s.r.o. nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm.
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem, tedy ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Vůči společnosti Nebeslev s.r.o. se lze pohledávky domáhat i z důvodu, že sama vrácení peněz v obchodních podmínkách a tzv. Garancí spokojenosti přislibuje. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení. Vzor přihlášky a pokyny naleznete na stránkách http://portal.justice.cz/Justice2/MS/ms.aspx?j=33&o=23&k=4732&d=203883 a podrobnější informace k probíhajícímu řízení na stránkách: https://isir.justice.cz/isir/ueu/vysledek_lustrace.do?ic=28645324&aktualnost=AKTUALNI_I_UKONCENA&rowsAtOnce=50.
¨Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: