Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V prosinci jsem se zaregistroval na této seznamce a zaplatil jsem si
149kč Be2 premierové členctví za 149 kčna měsíc na zkoušku. Bohužel jsem zaplatil z platební karty , kterou si tato společnost dala do zapamatovatelných. Bohužel mi bylo po měsíci automaticky premiové členství prodlouženo a z účtu strženo 2247 Kč bez mého vědomí. Po zjištění této platby jsem premiové členství okamžitě vypověděl a v bance platbu nechal reklamovat a kartu zablokovat. Dnes mi přišel od společnosti výhrůžný email, kde mi sdělili, že si částku nemohli z účtu strhnout, proto mě žádají o (asi další) platbu 2247 Kč navýšenou o další náklady (283 Kč), tedy celkem 2530 Kč. Proto prosím o prošetření a vrácení mé částky na účet, včetně zastavení výhrůžek případnou exekucí. V opačném případě vše oznámim na policii trestní oznamení a budu požadovat vrácení soudní cestou .
Proto prosím o prošetření a vrácení mé částky na účet, včetně zastavení výhrůžek případnou exekucí.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska
ID: AIGKIH81
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 14/12/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
..........................
Ke dni 30/01/2018 byl z Vaší strany realizovaný neoprávněný Chargeback, t.j. stržení již uhrazeného poplatku zpět na účet. Jakmile bude uvedený (dlužný) poplatek uhrazený, bude proces jeho vymáhání zastavený.
Pravda je taková, že Všeobecné obchodní podmínky Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, na které se stále odvoláváte, jsou na stránkách vaší společnosti (pokud tam vůbec jsou) obtížně dohledatelné. Tyto informace jste měli poskytnout zákazníkům seznamky v prvé řadě na prvním místě tak, aby si je mohli před prvním placením řádně prostudovat a ne je někam schovat s pozdějším úmyslem zákazníky odírat a dokonce, když se brání proti vynucené platbě, v další fázi na ně posílat vymahačskou společnost. Navíc seznamka je z valné většiny umělá, tvořená nějakými seznamovacími roboty, s malým množstvím skutečných profilů, tudíž neplní svou deklarovanou funkci a dle mého se jedná o podvodnou, klamavou seznamku, jehož účelem není zákazníky skutečně seznamovat, ale nechat je schválně naletět a pak z nich tahat peníze. Toto by u seznamky tvářící se seriózně opravdu člověk nečekal. S automatickým prodlužováním členství a zneužití platební karty jsem se dosud ještě nesetkal a to mám s placením kartou na internetu již bohaté zkušenosti. Přiznávám, že jsem vám naletěl. Stejně jako mnoho dalších klientů. Navíc vymáhání poplatků s výhrůžkou exekuce, navíc se schválně šibeniční lhůtou, kterou řádně nelze splnit je hodně, hodně daleko od dobrých mravů naší společnosti. Jestli tohle má být ten obdivovaný Západ a EU, které mají být naším vzorem, tak je mi z toho opravdu na blití. Vyděračské poplatky jsem již pro svůj klid uhradil, budu ale vyžadovat zpátky následně vzniklý přeplatek a především s vaší společností již nechci nikdy nic mít společného, jinak budu nucen se bránit a vše řešit právní a policejní cestou.
ID: AIGKIH81
Dobrý den.
Proces vymáhání dlužného poplatku byl již zastaven.
Vaše Prémiové členství je platné do 02/05/2018 a po uvedeném datu nebude prodloužené.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.