Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
15.12.jsem objednal v e-shopu ovladač na PS3 Sony dualshock za 790,- včetně dopravy (dobírka),za dva dny přišel balíček , po otevření jsem zjistil že balíček obsahuje maketu průmyslové kamery,odeslal jsem zboží zpět na adresu odesílatele,od té doby nic nepřišlo,obchod reaguje na email výmluvy,po asi 8 meilu jsem napsal že vše oznámím na PČR, mě bylo odepsáno že jsem bonzák a že v této věci už nejde nic dělat.at si počkám na výsledek šetření!
Ovladač Sony dualshock pro PS3
Dodání objednaného zboží, popř. vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v souladu s objednávkou, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost odmítla spolupráci na řešení sporů v rámci služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, jsme bohužel nuceni stížnost uzavřít.
Spotřebitel má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/informace-o-adr/.