Společnost


Red Green Blue s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21184Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2018, před 7 lety

Michal Vejmělek

Znění stížnosti

15.12.jsem objednal v e-shopu ovladač na PS3 Sony dualshock za 790,- včetně dopravy (dobírka),za dva dny přišel balíček , po otevření jsem zjistil že balíček obsahuje maketu průmyslové kamery,odeslal jsem zboží zpět na adresu odesílatele,od té doby nic nepřišlo,obchod reaguje na email výmluvy,po asi 8 meilu jsem napsal že vše oznámím na PČR, mě bylo odepsáno že jsem bonzák a že v této věci už nejde nic dělat.at si počkám na výsledek šetření!


Produkt

Ovladač Sony dualshock pro PS3


Požadované řešení

Dodání objednaného zboží, popř. vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2018 12:06, před 7 lety

Pokud nebylo dodáno zboží v souladu s objednávkou, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.

Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2018 11:12, před 7 lety

Společnost odmítla spolupráci na řešení sporů v rámci služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, jsme bohužel nuceni stížnost uzavřít.

Spotřebitel má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.