Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nemohu se dovolat na poštu - konkrétně pobočka v Jihlavě, Masarykovo náměstí ( +420 954 258 601 ). Telefon vyzvání, ale nikdo ho nebere. Zkouším už asi týden, několikrát denně a neúspěšně. Na internetu, po delším hledání, uvedeno více tel. čísel, z nichž některá ani neexitstují. Když jsem se dovolala alespoň na call centrum České pošty, tak mi sdělili, že mi nijak nepomůžou, že to musím zkoušet a poskytli mi opět neexistující kontakt. Potřebuji si pouze prodloužit dobu uložení zásilky a z časových důvodů se na poštu nemohu dostavit osobně. Bohužel se nejedná o mou první špatnou zkušenost s touto poštou. Nemám náladu ani čas trávit celý den voláním na poštu - a to ještě bezúspěšně :(
Telefonní kontakt - nikdo nezvedá telefony
Udělat si pořádek v kontaktech - neexistující vymazat.
Zaměstnat schopného pracovníka, který umí zvedat telefony a vyřizovat žádosti.
Přidat také mobilní kontakt - jedna pevná linka na Jihlavu asi nestačí.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman