Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.11.2017 přes www.italstore.cz zakoupeny 3 páry obuvi. Po dodání 2 páry reklamovány-vráceny dodavateli. Reklamace uznána, dodavatel postupně vystavil 2 Dobropisy. První 27.11.2017 se splatností 27.11.2017 , druhý 12.12.2017 se splatností 12.12.2017. Do dnešního dne, 31.1.2018 oba Dobropisy neproplaceny.
Proplacení Dobropisů urgováno 13.12.2017-Dodavatel 14.12.2017 přislíbil ověření v účtárně, další urgence 22.12.2017-28.12.2017 přislíbena písemná i ústní urgence majitele. Na třetí urgenci z 8.1.2018 již dodavatel neodpověděl.
Dobropisovány: Dámské kotníkové boty CASUAL šedé, Hnědé zimní kozačky FASHION
Proplatit Dobropisy - vrátit peníze!
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.