Společnost


Bohemia Store s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21189Neproplacené dobropisy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2018, před 7 lety

Blanka Volná

Znění stížnosti

Dne 1.11.2017 přes www.italstore.cz zakoupeny 3 páry obuvi. Po dodání 2 páry reklamovány-vráceny dodavateli. Reklamace uznána, dodavatel postupně vystavil 2 Dobropisy. První 27.11.2017 se splatností 27.11.2017 , druhý 12.12.2017 se splatností 12.12.2017. Do dnešního dne, 31.1.2018 oba Dobropisy neproplaceny.
Proplacení Dobropisů urgováno 13.12.2017-Dodavatel 14.12.2017 přislíbil ověření v účtárně, další urgence 22.12.2017-28.12.2017 přislíbena písemná i ústní urgence majitele. Na třetí urgenci z 8.1.2018 již dodavatel neodpověděl.


Produkt

Dobropisovány: Dámské kotníkové boty CASUAL šedé, Hnědé zimní kozačky FASHION


Požadované řešení

Proplatit Dobropisy - vrátit peníze!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2018 10:28, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 13:39, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.