Společnost


Nebeslev s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 77 stížnostech.

#2119Vrácení peněz za nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2014, před 11 lety

Zuzana Rezková

Znění stížnosti

V dubnu 2013 jsem si zakoupila voucher na webu nebeslev.cz Přístroj LD™ UltraPlus vytvořený speciálně pro laserovou epilaci pro domácí použití za CZK 2.499, který mi měl být poslán firmou Beauty Depot Česká republika - Fabevene s.r.o.,ulice: Plaská 5, Praha 5, Malá Strana. Po několika emailových urgencích mi bylo v červnu firmou oznámeno, že zboží je vyprodáno a bych měla počkat další 3 týdny na dodání nebo ať požádám Nebeslev o vrácení peněz. Zvolila jsem druhou variantu. Požádala jsem o vrácení peněz za nevyužitý voucher v červenci 2013. V emailu, který mi přišel, sliboval vrácení do 30 dnů. Na mém účtu u Nebeslev je voucher ve stornovaných objednávkách. Od té doby stále čekám na připsání peněz na účet. V posledním emailu od Nebeslev bylo přislíbeno vrácení peněz v roce 2014.


Produkt

Přístroj LD™ UltraPlus vytvořený speciálně pro laserovou epilaci pro domácí použití za CZK 2.499


Požadované řešení

Vrácení zaplacené částky tj. 2.499


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 12:13, před 11 lety

V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem a ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2014 22:42, před 11 lety

Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.

Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2014 22:43, před 11 lety


Zuzana Rezková

Hodnocení: