Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V dubnu 2013 jsem si zakoupila voucher na webu nebeslev.cz Přístroj LD™ UltraPlus vytvořený speciálně pro laserovou epilaci pro domácí použití za CZK 2.499, který mi měl být poslán firmou Beauty Depot Česká republika - Fabevene s.r.o.,ulice: Plaská 5, Praha 5, Malá Strana. Po několika emailových urgencích mi bylo v červnu firmou oznámeno, že zboží je vyprodáno a bych měla počkat další 3 týdny na dodání nebo ať požádám Nebeslev o vrácení peněz. Zvolila jsem druhou variantu. Požádala jsem o vrácení peněz za nevyužitý voucher v červenci 2013. V emailu, který mi přišel, sliboval vrácení do 30 dnů. Na mém účtu u Nebeslev je voucher ve stornovaných objednávkách. Od té doby stále čekám na připsání peněz na účet. V posledním emailu od Nebeslev bylo přislíbeno vrácení peněz v roce 2014.
Přístroj LD™ UltraPlus vytvořený speciálně pro laserovou epilaci pro domácí použití za CZK 2.499
Vrácení zaplacené částky tj. 2.499
|
Tweet |
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem a ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: