Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
na základě zjištění skutečností si nepřeji být vedena v databázi envona a ruáím jakékoliv ujednání...na další kontakty nereaguji...pí no
váková či Novotná mi po telefonu sjednala schůzku a vše proběhlo ve spěchu ,že o nic nejde...a asi šlo...ukončuji proto jakékoliv jednání...dr pokorná
ukončení další aktivity
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
Vážená paní Pokorná,
děkujeme za Vaši reakci.
Pokud jde o Vaše právní jednání, jež má směřovat k ukončení závazku se společností ENVONA s.r.o, bez ohledu na to, zda jste jej učinila oprávněně, platí, že aby bylo právní jednání, jehož obsah Vámi podaná stížnost zachycuje, v písemné formě platné, musí obsahovat podpis jednající osoby. S ohledem na skutečnost, že v posuzovaném případě je právní jednání učiněno elektronickými prostředky, je nutné, aby bylo elektronicky podepsáno podle zvláštních předpisů, tj. podle zákona č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu, ve znění pozdějších předpisů.
Jelikož Vámi učiněné právní jednání nesplňuje zákonem stanovené požadavky, nelze na něj hledět jako na platné, tedy nemůže vyvolat jakékoli právní následky, a to bez ohledu na to, zda jste jej učinila oprávněně či nikoli.
Domníváme se, že smyslem a účelem dalšího postupu je především nalezení přijatelného řešení pro obě strany, nicméně z důvodu ochrany důvěrných informací, jakož i osobních údajů není možné jakákoli další jednání činit předmětem veřejného projednávání či diskuse.
Z tohoto důvodu si Vás dovoluji požádat – trváte-li na dalším řešení Vašeho podnětu – obraťte se na nás prosím na bezplatné telefonní lince +420 702 857 788 či prostřednictvím e-mailu klient@envona.cz, případně - pokud hodláte činit vůči společnosti ENVONA s.r.o. jakákoli právní jednání - prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adrese Žitná 562/10, Nové Město, 120 00 Praha 2.
S pozdravem
Jana Kvapilová
ENVONA s.r.o.
znovu postupuji žádost o zrušení aktivit se společností ENVONA dle jejich doporučení mailem na adr.klient@enona.cz-nemohu přesně podat datum návštěvy p.Tauera ,vše bylo ve spěchu...a nemám žádný písemný formulář...nic tu nezanechal...děkuji.MUDr.Pokorná
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
Vážená paní Pokorná,
budeme očekávat Váš e-mail či dopis na shora uvedených kontaktech.
S pozdravem
Jana Kvapilová
ENVONA s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.