Společnost


T.S.BOHEMIA a.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#21199Zrušení přijímání reklamy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2018, před 7 lety

Miroslav Fiala

Znění stížnosti

Pro zrušení přijímání reklamy je třeba se složitě přihlašovat, registrovat si u alfa.cz účet a teprve potom přes odkaz v mailu je možné reklamu odhlásit.


Požadované řešení

zjednodušit proces odhlašování spamu aby to šlo jednoduchým kliknutím na odkaz jak je to běžné u konkurence a ne složitým potvrzováním přes email

mailing.alfa.cz/user/update.php


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2018 14:39, před 7 lety

Proces odebrání souhlasu s využíváním e-mailové adresy k zasílání reklamních sdělení by měl být stejně složitý (jednoduchý) jako proces udělení souhlasu. V případě e-mailu se často jedná o osobní údaj, při jehož zpracování a následném užívání k reklamě musí správce údajů dbát zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Spotřebitel má také možnost písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 16:45, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.