Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem boty, zaplatil předem. Boty sice přišli, ale úplně jiné, zabalené v pytlíku z číny. S vidinou super bot, mám boty na zahradu do bahna:-(
Boty jsem objednal přes internet, zaplatil převodem. Strhnuto bylo o 2360 místo 1999,-
Několikrát jsem psal na email a nikdo neodpovídal
Objednány boty Mammut GTXII za 2000CZK a přišlo něco no name v hodnotě tak 200CZK
Chtěl bych vrátit peníze!!!
|
Tweet |
Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.
Jestliže byla uzavřena kupní smlouva (tedy spotřebitel přijal nabídku prodávajícího), má následně prodávající povinnost odevzdat věc s dohodnutými vlastnostmi. Obsah smlouvy je dán nabídkou. Pokud prodávající nedodá zboží s vlastnostmi, které byly v nabídce uvedené, je jeho plnění vadné. Spotřebitel má následně právo na dodání nové věci bez vady, ledaže lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit; není-li to možné, může od smlouvy odstoupit. Rovněž lze žádat přiměřenou slevu.
Na webových stránkách České obchodní inspekce je tento e-shop označený jakožto rizikový. Z webových stránek není zřejmé, kdo je provozovatelem e-shopu. Na stránkách se prodává oblečení a obuv, chybí zde jakékoli informace o prodávajícím, obchodní podmínky jsou zcela nedostatečné. Stránky jsou špatně přeloženy do češtiny a jeví klasické známky podvodného e-shopu. Nákup na těchto stránkách z výše uvedených důvodů hodnotí ČOI jako rizikový.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.