Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Znění stížnosti
V prosinci jsem se zaregistrovala na této seznamce a zaplatila jsem si
149kč Be2 premierové členctví za 149 kčna měsíc na zkoušku. Bohužel jsem zaplatila z platební karty , kterou si tato společnost dala do zapamatovatelných. Bohužel mi bylo po měsíci automaticky premiové členství prodlouženo a z účtu strženo 2247 Kč bez mého vědomí. Po zjištění této platby jsem premiové členství okamžitě vypověděl a v bance platbu nechal reklamovat a kartu zablokovat. Proto prosím o prošetření a vrácení mé částky na účet, včetně zastavení výhrůžek případnou exekucí. V opačném případě vše oznámim na policii trestní oznamení a budu požadovat vrácení soudní cestou .
Požadované řešení
Proto prosím o prošetření a vrácení mé částky na účet, včetně zastavení výhrůžek případnou exekucí.
Proto prosím o prošetření a vrácení mé částky na účet.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska
ID: WHT3OB77
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Singles 50 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobry den, ano dostala jsem email, že jím líto, že podála vypověd, ale ohledně stržených peniz níc není, nedá zrušít profil podle jích pokynu
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: WHT3OB77
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Singles50 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 29/12/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
.........................
V případě, že si budete přát svůj profil (i přes uhrazené a aktivní členství, které tím propadne) vymazat, pouze prosím danou skutečnost opakovaně potvrďte a my Váš profil zrušíme.
budu přát svůj profil (i přes uhrazené a aktivní členství, které tím propadne) vymazat, danou skutečnost opakovaně potvrzují
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: WHT3OB77
Dobrý den,
Váš profil byl vymazaný z naší databáze (uvedená informace bude v systému zaevidovaná nejpozději do 24 hodin).
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.