Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#21209Chtěl bych poprosit o okamžité zrušení členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2018, před 7 lety

Tomáš Kovářík

Znění stížnosti

Dobrý den.Nekdy okolo 15.5.2017 jsem si založil u vás účet.Bylo mi strženo
oněch 2394 kč.Na to jsem okamžitě zablokoval kartu.Několikrát jsem se pokoušel zrušit členství tím,že žádám o výpověď a zasílal jsem ji na fax 0035226302697 který nefungoval.Email na vašich strankách nikde nebyl uveden nemluvě o tel.čísle.Dnes mi přišla sms že mám někam zavolat ohledně dluhu.Nepamatuji si již na ktery mail jsem se zaregistroval.Z výpisu z účtu mi byli peníze strženy 15.5.2017.Poprosil bych o okamžité zrušení členství.A potvrzení aspoň zde že je vše vyřešeno.

Děkuji s pozdravem Tomáš Kovářík


Produkt

vip členství


Požadované řešení

Zrušení členství a potvrzení že na obou stranách je vše vyrovnáno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2018 08:09, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy ve stanovené lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (faxem či formou uváděné emailové adresy), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2018 13:26, před 7 lety

ID: WA6IDF53


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek C-date,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 16:34, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 20:09, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.