Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Nekdy okolo 15.5.2017 jsem si založil u vás účet.Bylo mi strženo
oněch 2394 kč.Na to jsem okamžitě zablokoval kartu.Několikrát jsem se pokoušel zrušit členství tím,že žádám o výpověď a zasílal jsem ji na fax 0035226302697 který nefungoval.Email na vašich strankách nikde nebyl uveden nemluvě o tel.čísle.Dnes mi přišla sms že mám někam zavolat ohledně dluhu.Nepamatuji si již na ktery mail jsem se zaregistroval.Z výpisu z účtu mi byli peníze strženy 15.5.2017.Poprosil bych o okamžité zrušení členství.A potvrzení aspoň zde že je vše vyřešeno.
Děkuji s pozdravem Tomáš Kovářík
vip členství
Zrušení členství a potvrzení že na obou stranách je vše vyrovnáno
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy ve stanovené lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (faxem či formou uváděné emailové adresy), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.
ID: WA6IDF53
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek C-date,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.