Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koncem října r.2013 jsem Nebeslevu poukázala 500,- Kč a byl mi vystaven poukaz údajně v hodnotě 2200,- Kč číslo 7562515148 na AntiAesthetic Imperfection 1000.Poukaz jsem uplatnila u www.minidarku dle pokynů Nebeslevu, ti mi přislíbili dodání, tento termín posunuli a potom e-mailem napsali, že zboží nedodají a abych vrácení peněz požadovala u Nebeslevu.Což jsem učinila, napsala jim na jaké č. účtu mají peníze vrátit. Toto jsem jim rovněž napsala doporučeným dopisem, který se mi vrátil nevyzvednutý jako nedoručitelný.Urgovala jsem dalšími e-maily asi 4x, telefony nebrali. Po delší době mi přišel e-mail, že zboží by mohlo být dodáno, ale požadovala jsem vrácení peněz. Dnes t.j.3.2.2014 jsem se do s.r.o Nebeslev dovolala,znovu urgovala,nahlásila všechny údaje a žádala okamžité vrácení peněz. bylo mi odpovězeno neurčitě, že se pokusí, ale že to záleží na fakturantce a podobně mlžící odpověď.
Do 3.2.2004 nemám ani zpět peníze ani objednané zboží.
poukaz -voucher č.7562515148 na Anti Aesthetic Imperfaktion 1000 pro ošetření pleti kapesní laser
k fy jsem ztratila důvěru a rezolutně žádám o promtné vrácení celé zaplacené částky t.j. 500,- Kč
|
Tweet |
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem a ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: