Počet nahlášených stížností: | 649 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,máme přes dva měsíce velmi slabý signál.Bohuslavice nad Vláří.Volala jsem,byla se mnou sepsána stížnost kterou jste předávali technickému oddělení. Ozval se mě Váš technik a zdělil mě že opravdu máme slabý signál.Chtěla jsem odstoupit od smlouvy,protože jsem ji teprve podepsala novou tak vím,že by byli velké sankce.Prosím o přešetření,snad se najde z Vaší strany nějaké řešení.Dále se mě vybíjí baterie musím častěji nabíjet a je to slabým signálem(potvrzeno Vaším technikem).Děkuji za prošetření Dřímalova Libuše
Posílit signál!
|
Tweet |
Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelkou, která je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitelka by měla v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi spotřebitelkou a podnikatelem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.