Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážená společnosti dnes jsem od Vás obdržel fakturu na žárovky v ceně 1815 Kč .Žárovky uvedené ve faktuře jsem od vás neobdržel, dostal jsem 1 ks E14 FR a 1 ks Philips LED E 27.
Cena za 2ks žárovek je zlodějská
Po přečtaní stížností na internetových stránkách jsem zjistil ,že nejsem sám a proto budu i já šířit nespokojenost s vaší společností po internetu a v dalších dostupných médijích
protožádám o rozumnou cenu.
s pozdravem Brožka Jiří
normální cena
|
Tweet |
Pokud společnost žádá, aby spotřebitel uhradil dluh, musí také prokázat, že tento dluh v požadované výši existuje a na základě jakého právního důvodu vznikl. I v případě soudního sporu by bylo na společnosti, aby prokázala existenci závazku, na základě kterého dluh vznikl. Nebude-li společnost reagovat na výzvy spotřebitele, bude vhodné vyhledat právní služby a případně spor řešit soudní cestou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel rovněž možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.