Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den v Pardubickém Kauflandu s.k.neumanna 2819. Nedostatek akčního zboží a rozebráním zaměstnancum. Dnes to byl syr gouda předtím jogurty z Valašska pokud se dělají akce tak by jich mělo být dostatek.velice neochotný a nepříjemný vystupování zaměstnancu.proc si mám vystát jednu frontu na saláty a pak si opět vystat frontu na uzeniny ?jak je možné že v jiných kaufladech je jedna frotna na vše. Nevím proč musí stát 10 lidí ve frontě na sýr a obsluhuje je jedna zaměstnankyně a vedle u salámu nikdo nestojí a slecna místo aby pomohla odbavit zákazníky tak stojí a jen kouká v lepším případě se otočí zády a hraje si s telefonem. nevím jestli je zapotřebí vzít si den dovolené a vtrhnout do krámu s otvírací dobou a nakoupit si dřív než si zaměstnanci rozeberou vše co se vyplatí . Několik salátů nabírají jednou lžící takže v sýrové pomazance nacházím kus tuňáka.
Zajistit dostatek zboží i pro zákazníky, přimět zaměstnance k lepšímu jednání, vyřešit fronty u obslužných pultu. Saláty nabírat zvlášť lžícemi a omezit tak aby se dostala do pomazánky jina
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Popisovanou situaci by však bylo možné podřadit pod klamavé konání, jakožto klamavou obchodní praktiku, a to dle přílohy č. 1 písm. d) k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.