Společnost


AVON Cosmetics, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2122Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2014, před 11 lety

Dagmar Šauerová

Znění stížnosti

V prosinci jsem zakoupila 2 krémy Anew denní a noční v sadě za 490,- Kč, které jsem 2.1.2014 reklamovala z důvodu alergické reakce, která si vyžádala lékařské ošetření.
Avon Lady mně při reklamaci oznámila, že bude účtován poplatek za poštovné ve výši 100,- Kč. Toto sdělení mě překvapilo, neboť v obchodních podmínkách Avonu je uvedeno, že pokud zboží není nadměrně spotřebováno, vrací se zákazníkovi celá částka bez účtování poštovného. Krémy jsem použila pouze 2 krát.
Dále nemám do dnešního dne vrácenou ani tu sníženou částku a jenom si od této doby s ní e-mailuji a dohadujeme se o způsobu vrácení.


Produkt

V katalogu Avonu jsou uvedeny tyto názvy krémů: ANEW obnovovací noční krém č. 4070 9 a ANEW obnovovací denní krém č. 4385 1.


Požadované řešení

Prosím o sdělení:
- zda Avon Lady je oprávněna si účtovat částku poštovného
- kdy hodlá peníze vrátit
- zda vůbec v AVONU nahlásila alergickou reakci a krémy tak mohly
být přezkoušeny, aby nedocházelo k dalším alergickým reakcím


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2014 13:19, před 11 lety

V případě, že je uplatněna reklamace osobně u společnosti, nemá společnost nárok na jakýkoli poplatek, který by právo na reklamaci omezoval dle § 627 odst. 3 občanského zákoníku.
V případě, že byla reklamace oprávněná, má kupující nárok na proplacení poplatku zpět jako nákladu spojeného s reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.3.2014 09:47, před 11 lety

Vážená paní Šauerová,

předem bychom Vám rádi poděkovali za Vámi podané informace.

Celou záležitost jsme prověřili a zjistili jsme, že Avon Lady se s Vámi již vyrovnala a celou záležitost Vám vysvětlila. Avon Lady má pro Vás také omluvný dárek, který Vám jistě brzy předá.

Zároveň bychom chtěli souhlasit s vyjádřením dTestu k poplatku za reklamaci a uvést své stanovisko k této záležitosti. Můžeme prohlásit, že za reklamaci si společnost AVON Cosmetics, spol. s r. o. neúčtuje žádný poplatek, podle VOP Avon Cosmetics, spol. s r. o. je ale třeba reklamace zasílat doporučenou poštou, aby bylo zaručeno dodání balíčku naší společnosti a zároveň, aby měla Avon Lady doklad o odeslání výrobků v případě, že by nebyly naší společnosti doručeny.
Vzhledem k povaze Vaší reklamace bylo poštovné za zaslanou zásilku s výrobky na reklamaci Vaší Avon Lady dobropisováno a Vy jste tedy obdržela celou částku, kterou jste za nákup krémů Anew zaplatila.

K Vašemu požadavku na přezkoušení daných krémů z důvodu Vaší alergické reakce Vám můžeme sdělit, že všechny výroby AVON a jejich složky prochází před uvedením do prodeje důkladnou kontrolou a musí splnit přísné podmínky. Pokud se ve Vašem případě objevila přecitlivělost na určitou složku, věřte, že nás tato skutečnost velmi mrzí.

Děkujeme Vám za trpělivost a věříme, že naší společnosti zachováte svou přízeň.

S úctou

Kateřina Bláhová
Zákaznický servis AVON Cosmetics, spol. s r. o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.4.2014 21:22, před 11 lety


Dagmar Šauerová

Dobrý den,

děkuji za zprávu o vyřízení mé reklamace.

Ještě bych se chtěla vyjádřit k vrácené částce. Avon Lady mně vrátila 19.2.2014 (více než po 30 dnech, které jsou dle zákona na vyřízení reklamace) částku 390,- Kč. Za výrobky jsem zaplatila 490,- Kč. E-mailem mě vysvětlila, že 100,- Kč tvoří poštovné a balné. Takže jejímu vyjádření o vrácené částce dost dobře nerozumím.

Věřím Vám, že Vaše výrobky prochází důkladnou kontrolou a splňují přísné podmínky. Zakoupené krémy jsem již kdysi používala a bylo to bez alergické reakce a nikdy v životě jsem takovou reakci neměla na žádný kosmetický výrobek od jakékoliv firmy. Myslím, že jsem měla velké štěstí, že na krk používám levnější krém.

S pozdravem

Dagmar Šauerová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2014 08:37, před 11 lety

V tomto případě pouze dodáváme, že pokud došlo k alergické reakci, přičemž na výrobku jsou uvedeny všechny složky, není to výslovně důvodem pro reklamaci, protože prodejce dodal výrobek v objednané jakosti. Z textu stížnosti vyplývá, že společnost kladně vyřídila reklamaci i nad rámec svých zákonných povinností.
Nárok na uznání reklamace by byl, pokud by obsah výrobku neodpovídal deklarovanému složení nebo by byla ve výrobku látka, která není objektivně pro danou kosmetiku a její účel vhodná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.5.2014 12:30, před 11 lety

Vážená paní Šauerová,

omlouvám se za nesprávnou informaci v předchozí odpovědi.
Podle nejnovější informace od Avon Lady jste již obdržela i uváděných 100,- a omluvný dárek od naší společnosti.

Ještě doplňujeme, že Avon Ladies nejsou zaměstnanci Avonu, ale jsou samostatnými právními subjekty a ve věcech činnosti AL jednají na základě vlastních uvážení.

Děkujeme za pochopení a věříme, že jste již s řešením celé záležitosti spokojena.

S úctou

Kateřina Bláhová
Zákaznický servis AVON Cosmetics, spol. s r. o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.6.2014 10:25, před 11 lety


Dagmar Šauerová

Hodnocení: