Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prosinci jsem zakoupila 2 krémy Anew denní a noční v sadě za 490,- Kč, které jsem 2.1.2014 reklamovala z důvodu alergické reakce, která si vyžádala lékařské ošetření.
Avon Lady mně při reklamaci oznámila, že bude účtován poplatek za poštovné ve výši 100,- Kč. Toto sdělení mě překvapilo, neboť v obchodních podmínkách Avonu je uvedeno, že pokud zboží není nadměrně spotřebováno, vrací se zákazníkovi celá částka bez účtování poštovného. Krémy jsem použila pouze 2 krát.
Dále nemám do dnešního dne vrácenou ani tu sníženou částku a jenom si od této doby s ní e-mailuji a dohadujeme se o způsobu vrácení.
V katalogu Avonu jsou uvedeny tyto názvy krémů: ANEW obnovovací noční krém č. 4070 9 a ANEW obnovovací denní krém č. 4385 1.
Prosím o sdělení:
- zda Avon Lady je oprávněna si účtovat částku poštovného
- kdy hodlá peníze vrátit
- zda vůbec v AVONU nahlásila alergickou reakci a krémy tak mohly
být přezkoušeny, aby nedocházelo k dalším alergickým reakcím
|
Tweet |
V případě, že je uplatněna reklamace osobně u společnosti, nemá společnost nárok na jakýkoli poplatek, který by právo na reklamaci omezoval dle § 627 odst. 3 občanského zákoníku.
V případě, že byla reklamace oprávněná, má kupující nárok na proplacení poplatku zpět jako nákladu spojeného s reklamací.
Vážená paní Šauerová,
předem bychom Vám rádi poděkovali za Vámi podané informace.
Celou záležitost jsme prověřili a zjistili jsme, že Avon Lady se s Vámi již vyrovnala a celou záležitost Vám vysvětlila. Avon Lady má pro Vás také omluvný dárek, který Vám jistě brzy předá.
Zároveň bychom chtěli souhlasit s vyjádřením dTestu k poplatku za reklamaci a uvést své stanovisko k této záležitosti. Můžeme prohlásit, že za reklamaci si společnost AVON Cosmetics, spol. s r. o. neúčtuje žádný poplatek, podle VOP Avon Cosmetics, spol. s r. o. je ale třeba reklamace zasílat doporučenou poštou, aby bylo zaručeno dodání balíčku naší společnosti a zároveň, aby měla Avon Lady doklad o odeslání výrobků v případě, že by nebyly naší společnosti doručeny.
Vzhledem k povaze Vaší reklamace bylo poštovné za zaslanou zásilku s výrobky na reklamaci Vaší Avon Lady dobropisováno a Vy jste tedy obdržela celou částku, kterou jste za nákup krémů Anew zaplatila.
K Vašemu požadavku na přezkoušení daných krémů z důvodu Vaší alergické reakce Vám můžeme sdělit, že všechny výroby AVON a jejich složky prochází před uvedením do prodeje důkladnou kontrolou a musí splnit přísné podmínky. Pokud se ve Vašem případě objevila přecitlivělost na určitou složku, věřte, že nás tato skutečnost velmi mrzí.
Děkujeme Vám za trpělivost a věříme, že naší společnosti zachováte svou přízeň.
S úctou
Kateřina Bláhová
Zákaznický servis AVON Cosmetics, spol. s r. o.
Dobrý den,
děkuji za zprávu o vyřízení mé reklamace.
Ještě bych se chtěla vyjádřit k vrácené částce. Avon Lady mně vrátila 19.2.2014 (více než po 30 dnech, které jsou dle zákona na vyřízení reklamace) částku 390,- Kč. Za výrobky jsem zaplatila 490,- Kč. E-mailem mě vysvětlila, že 100,- Kč tvoří poštovné a balné. Takže jejímu vyjádření o vrácené částce dost dobře nerozumím.
Věřím Vám, že Vaše výrobky prochází důkladnou kontrolou a splňují přísné podmínky. Zakoupené krémy jsem již kdysi používala a bylo to bez alergické reakce a nikdy v životě jsem takovou reakci neměla na žádný kosmetický výrobek od jakékoliv firmy. Myslím, že jsem měla velké štěstí, že na krk používám levnější krém.
S pozdravem
Dagmar Šauerová
V tomto případě pouze dodáváme, že pokud došlo k alergické reakci, přičemž na výrobku jsou uvedeny všechny složky, není to výslovně důvodem pro reklamaci, protože prodejce dodal výrobek v objednané jakosti. Z textu stížnosti vyplývá, že společnost kladně vyřídila reklamaci i nad rámec svých zákonných povinností.
Nárok na uznání reklamace by byl, pokud by obsah výrobku neodpovídal deklarovanému složení nebo by byla ve výrobku látka, která není objektivně pro danou kosmetiku a její účel vhodná.
Vážená paní Šauerová,
omlouvám se za nesprávnou informaci v předchozí odpovědi.
Podle nejnovější informace od Avon Lady jste již obdržela i uváděných 100,- a omluvný dárek od naší společnosti.
Ještě doplňujeme, že Avon Ladies nejsou zaměstnanci Avonu, ale jsou samostatnými právními subjekty a ve věcech činnosti AL jednají na základě vlastních uvážení.
Děkujeme za pochopení a věříme, že jste již s řešením celé záležitosti spokojena.
S úctou
Kateřina Bláhová
Zákaznický servis AVON Cosmetics, spol. s r. o.
Hodnocení: