Společnost


Aga24, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21223Poštovné za vadné zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2018, před 7 lety

Jana Duchková

Znění stížnosti

Dobrý den, koupila jsem trampolínu s madlem.V den,kdy přišla jsem našla kolem svárů a na závitech na kontrukci rez.Odeslala jsem fotky společnosti k vyjádření.Reklamační technik zamítl vadu s tím, že rez nebrání funkčnosti zboží.Nesouhlasila jsem s tím zboží není bezpečné a to ani pro děti.Technik mi tedy nabídl kompenzaci 150,-. Odmítla jsem slevu s tím,že jsem koupila zboží nové a tím pádem bez vad.Odstoupila jsem ve 14 denní lhůtě od smlouvy s odůvodněním, že zboží není v jakosti jakou prezentují na stránkách.Poslali celou částku i s poštovným zpět.Ale zamítli proplatit náklady za odeslání vadného zboží zpět s tím, že kupující hradí náklady v případě odstoupení. Prosím o radu,kdo je v právu.Děkuji za pomoc.


Produkt

Aga FITNESS Trampolína 130 cm Blue + madlo


Požadované řešení

Žádám o proplacení nákladů 165,- .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2018 15:57, před 7 lety

Pokud jde o odstoupení od smlouvy do 14 dnů, v souladu s ustanovením § 1831 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, může podnikatel po spotřebiteli požadovat pouze úhradu nákladů stanovených tímto zákonem.

Spotřebitel dle § 1832 odst. 3 občanského zákoníku tedy nese pouze přímé náklady spojené s vrácením zboží, pokud ho na to podnikatel upozornil v rámci plnění informační povinnosti např. v obchodních podmínkách. Jako náklad spojený s vrácením zboží nelze ale považovat kontrolu výrobku, kterou prodávající automaticky provádí. Jedná se totiž zejména o náklady samotného vrácení (tedy např. poštovné).

Pokud tedy došlo k vrácení kupní ceny včetně nákladů na dodání zboží, není již prodávající ze zákona povinen hradit nic dalšího, jestliže splnil svou informační povinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 13:35, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.