Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den jsem ochoten adventní částku ne 4777kč ale opravdu adventní částku zaplatit a po zaplacení se odhlásit z této pochybné společnosti
chci uvést sumu na správnou výši a odhlásit se ze stránek be2
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Jestliže došlo k nesprávnému vyčíslení částky, ať už se tak stalo jakkoliv, je spotřebitel povinen uhradit pouze částku za služby, které si skutečně objednal. Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese: zakaznickyservis@be2.cz.
děkujeme Vám.
Dobrý den chci poděkovat za jednání které provádíte v mé stížnosti .Požadavek o sdělení mé emailové adresy společnosti be2 k dalšímu vyšetření s tím souhlasím .Děkuji za vaší ochotu velice my to pomáhá
Na základě žádosti spotřebitele jsme doplnili jeho e-mailovou adresu jako tzv. referenční údaj.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: SUK5PA96, SVH4IH51
Dobrý den,
požadavek na úhradu dlužného poplatku byl již - vzhledem na jeho úhradu z Vaší strany - v případě obou Vašich profilů na be2 a Singles50 stažen.
Děkuji a jestli jsem to dobře pochopil nejsem nic dlužen ale ještě bych se rád odhlásil z VIP služeb a odhlásil se ze stránek seznamky
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: SUK5PA96, SVH4IH51
Dobrý den,
přesně tak - dluh byl již v plné výši uhrazen.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo u obou Vašich profilů zrušené.
Své profily můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Děkuji moc za kladné vyřízení mé stížnosti a děkuji za ochotu kterou jste projevili zájem pomoci a za to děkuji a jsem rád že se podařilo i odhlásit z profilu
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.